همشهری آنلاین: اکثر رسانه‌های جهان به پوشش خبری خروش قدسی مردم ایران در روز جهانی قدس پرداخته و از حضور میلیونی مردم کشورمان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین خبر دادند.

quds

به گزارش تسنیم؛ رسانه‌های جهان همزمان با حضور ملت ایران در خیابان‌های تهران و سایر شهرهای کشورمان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به بازتاب این حماسه پرداختند.

بخشی از بازتاب خروش قدسی مردم ایران در رسانه‌های جهان به شرح زیر است:

العربیه: روحانی اسرائیلی را زخمی خواند که باید از بین برود. شبکه تلویزیونی العربیه نیز تیتر خود را درباره اظهارات رئیس‌جمهور کشورمان چنین انتخاب کرد: "روحانی: اسرائیل زخمی که باید از بین برود."

رویترز: اسرائیل زخمی بر پیکره جهان اسلام است. رویترز با اشاره به حضور رئیس جمهور منتخب ایران در جمع تظاهرات کنندگان ضد اسرائیلی سخنان وی درباره لزوم از میان برداشته شدن رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

یورونیوز نیز سخنان ضداسرائیلی روحانی را منعکس کرد. شبکه خبری اروپایی یورونیوز در خبری فوری به بازتاب سخنان رئیس‌جمهور کشورمان درباره ضرورت از میان برداشته شدن رژیم غاصب صهیونیستی پرداخت.

هاآرتص: روحانی بر لزوم از بین رفتن اسرائیل تاکید کرد. پایگاه صهیونیستی ها‌آرتص نوشته است حسن روحانی دو روز مانده به آغاز رسمی دوره ریاست جمهوری خود با حضور در جمع مردم به مناسبت روز جهانی قدس گفت: اسرائیل یک زخم کهنه است که باید از بین برود.

اسکای نیوز: روحانی اسرائیل را به زخمی کهنه تشبیه کرد. رئیس‌جمهور ایران اسرائیل را به زخمی کهنه تشبیه کرد که باید از بین برود. وی همچنین نسبت به تلاش‌ها برای احیای مذاکرات سازش ابراز تردید کرد.

آسوشیتدپرس: رئیس‌جمهور منتخب ایران اسرائیل را "زخمی کهنه" خواند. خبرگزاری آسوشیتد پرس ضمن اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در ایران توجه خود را معطوف به سخنان دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور منتخب ایران، نمود که گفته است: " [اسرائیل] به هر حال در منطقه ما زخمی است که سال‌هاست بر بدن دنیای اسلام نشسته است و باید این زخم از بین برود."

یدیعوت آحارونوت: اسرائیل باید از میان برداشته شود. حسن روحانی، رئیس جمهور منتخب ایران امروز (جمعه) پس از شرکت در مراسم روز جهانی قدس در تهران طی اظهاراتی رژیم صهیونیستی را "زخمی کهنه" که باید از میان برداشته شود توصیف کرد.

جروزالم‌پست: میلیون‌ها ایرانی در راهپیمایی روز قدس به خیابان‌ها می‌آیند. میلیون‌ها ایرانی در راهپیمایی روز قدس حضور خواهند داشت تا حمایت خود را از فلسطینی‌ها اعلام کنند.

یدیعوت‌آحارونوت: میلیون‌ها ایرانی در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند. یک پایگاه صهیونیستی گزارش داد، میلیون‌ها نفر از مردم ایران در حال شرکت در روز جهانی قدس در سرتاسر این کشور هستند.

فلسطین الیوم: راهپیمایی‌های روز قدس در ایران آغاز شدند. شبکه فلسطین الیوم طی گزارش خود در خصوص روز جهانی قدس، حضور مردم شهرهای مختلف ایران در راهپیمایی روز قدس را بسیار پرشور و پرتعداد توصیف کرد.

المیادین: تظاهرات مردم ایران در روز جهانی قدس شروع شد. شبکه خبری المیادین به صورت مستقیم در حال پوشش راهپیمایی مردم ایران در روز جهانی قدس است. در تصاویر این شبکه تلویزیونی حضور گسترده مردم ایران در خیابان‌ها نشان داده می‌شود.

کد خبر 225528
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز