همشهری آنلاین: رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال اعلام کرد: هفتمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال مهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر؛ حسن علیزاده افزود: نمایشگاه سال گذشته با استقبال دو میلیون و هفتصد و سی هزار بازدید کننده مواجه شد و امسال پیش بینی می شود در ده روز17تا26مهر که این نمایشگاه در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود شاهد استقبال حدود سه میلیون بازدید کننده باشیم.

وی اضافه کرد: هفتمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیـجیتال در بخش‌های نشر دیجیتال، فناوری و هنرهای دیجیتال، رسانه‌های برخط، ‌خانواده و رسانه‌های دیجیتال، تلفن‌های همراه، ‌مسابقات و سرگرمی، ‌سازمان‌ها و نهادها و مراکز فرهنگی دیـجیتال برگزار می شود.

وی افزود: امسال تقویم سه نمایشگاه دیجیتال کشور با اندکی تفاوت زمانی برگزار می شود به گونه ای که نمایشگاه «تله کامپ» در دهه اول مهر، نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال 17 تا 26 مهر و نمایشگاه «الکامپ» پس از این دو نمایشگاه برگزار می شود.
رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال گفت: همایش بین المللی کامپیوتر فناوری و رسانه های دیجیتال نیز به صورت کارگاه و نشست های علمی در همین محـــدوده زمانی برگزار خواهد شد.

وی افزود: تاکنون20کشور از جمله آمریکا، ‌فرانسه، ‌عراق و ‌لهستان برای حضور در این همایش اعلام آمادگی کرده‌اند.
علیزاده همچنین از برگزاری اختتامیه جشنواره رسانه‌های دیجیتال مهدویت و خانواده در سه شنبه هفته آینده خبر داد.

کد خبر 225449
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز