همشهری آنلاین: سید امیر دانیالی، کاراته‌کای ایران موفق شد به عنوان قهرمانی وزن منهای 75 کیلوگرم رسیده و سومین مدال طلای کاروان ایران در المپیک صوفیه را کسب کند.

A.Daniali

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا، در روز دوم مسابقات کاراته المپیک ناشنوایان که در سالن مجموعه ورزشی نشنال آکادمی صوفیه برگزار می‌شود، سید امیر دانیالی، کاراته‌کای وزن منهای 75 کیلوگرم ایران توانست با اقتدار حریفانی از پرتغال، اوکراین و چین تایپه را شکست داده و به فینال وزن خود برسد.

دانیالی در فینال موفق شد ورزشکار ترکیه را با نتیجه 8 بر 0 شکست بدهد تا ضمن قهرمانی، سومین مدال طلای کاروان ایران در المپیک ناشنوایان را کسب کند.

تا به حال محمد خدایار، امیر دانیالی و مژده مردانی (کاراته) 3 مدال طلای کاروان ایران را به دست آورده‌اند، حسین کرمی (پومسه) و میثم قبشه دزفولی (کشتی فرنگی) 2 مدال نقره گرفته اند و مریم خدابنده و سحر حسینی‌نژاد (تکواندو)، زهرا ابراهیمی (پومسه)، بهاره صفری و عاطفه بعیات (کاراته) و محمد کاظم‌زاده و میثم عابدی (تکواندو)، مهدی بخشی، مجید توکلی، محمد مرادی و محمد امین نعمتی (کشتی فرنگی)، میثم اخوان (کاراته) و تیم کاتای تیمی مردان به مدال برنز دست یافته‌اند.

کد خبر 225358
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز