همشهری آنلاین: رییس مرکز سنجش پزشکی گفت: با توجه به افزایش تعداد رشته محل‌های آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال 1392، داوطلبان می‌توانند رشته محل‌های جدید را انتخاب کنند.

دکتر غلامرضا حسن زاده در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: داوطلبان از یکشنبه 13 مرداد تا ساعت 24 سه شنبه 15 مرداد مهلت دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این مرکز به نشانی www.sanjeshp.ir انتخاب رشته یا انتخاب رشته قبلی را ویرایش کنند.

وی گفت: همچنین برای نخستین بار دوره کاردانی به کارشناسی رشته بینایی سنجی در شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ایجاد شد.

حسن زاده با بیان این که فارغ التحصیلان مقطع کاردانی اپتیک از دانشگاه علمی-کاربردی می توانند در آزمون ورودی این دوره ها ثبت نام کنند افزود: ثبت نام در این دوره از یکشنبه13مرداد آغاز تا ساعت24 دوشنبه 14 مرداد ادامه دارد.

وی گفت: داوطلبان برای ثبت نام در این دوره‌ها به پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir مراجعه کنند.

حسن زاده افزود: شرایط ثبت نام و همچنین منابع آزمون این دوره در پایگاه اطلاع رسانی یاد شده درج شده است. رییس مرکز سنجش پزشکی گفت: آزمون این دوره 14شهریور برگزار می‌شود.

کد خبر 225151
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز