همشهری آنلاین: رییس‌جمهور ایران، میراث فرهنگ و تمدن اسلامی را بسیار غنی و پرافتخار دانست و گفت: فرهنگ و تمدن اسلامی پایه و مایه بسیاری از پیشرفت‌های امروز بشر است.

به ‌گزارش ایرنا به نقل از دفتر امور رسانه‌های ریاست جمهوری ، احمدی نژاد روز یکشنبه 30 اردیبهشت در دیدار با  عبدالعزیز بن عثمان التویجری، مدیرکل آیسسکو همچنین اسلام را تنها راه نجات و سعادت بشریت دانست‌ و افزود :حفظ میراث اسلامی در واقع فقط حفظ میراث بشری نیست بلکه کمک به پیشرفت و تعالی بشریت نیز می باشد.

رییس جمهوری اسلامی ایران در ادامه، تلاش‌های مدیرکل آیسسکو برای حفظ و معرفی میراث فرهنگی در دنیای اسلام را کاری ارزشمند و مترقی دانست و تصریح کرد: کار این سازمان باید بر ایجاد وحدت و همدلی بین علما، دانشگاهیان و متفکران باشد و این کار یک جهاد مقدس است.

احمدی نژاد بااعلام حمایت و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از تلاش‌ها و فعالیت‌های آیسسکو اظهار امیدواری‌کرد که این سازمان بتواند نقش خود را در ترویج فرهنگ اسلامی بیش از پیش ایفا کند.

عبدالرحمن بن عثمان التویجری مدیرکل آیسسکو نیز در این دیدار با قدردانی از جمهوری اسلامی ایران به‌خاطر حمایت بی‌دریغ از این سازمان،اظهار امیداری کرد که آیسسکو بتواند با حمایت جمهوری اسلامی ایران بیش از گذشته نقش خود را در ترویج فرهنگ و تمدن اسلامی به خوبی ایفا کند.

سازمان آیسسکو یک سازمان علمی، فرهنگی، آموزشی و اسلامی است.

کد خبر 22485

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز