شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۵:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت در سالن ها و فضاهای مختلف مجموعه برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

شهر

به گزارش همشهری آنلاین، سعید کرمی مدیر روابط عمومی پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت اعلام کرد: سالن ها و فضاهای مختلف مجموعه برج میلاد تهران در ایام برگزاری پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت در اختیار گروه ها و هنرمندان موسیقی قرار خواهد گرفت و علاقمندان این هنر می‌توانند به صورت گسترده و منسجم از برنامه های تدارک دیده شده بهره مند شوند.

وی ادامه داد: علاوه بر سالن همایش های بین المللی برج میلاد که یک سالن شناخته شده در عرصه اجرای کنسرت های موسیقی محسوب می‌شود، یک سالن 150 نفری و دو سالن یکصد نفری نیز در طبقات زیرین این سالن میزبان گروه ها و علاقمندان موسیقی خواهد بود.

همچنین چند سالن با ظرفیت های متفاوت نیز آمادگی اجرای برنامه های موسیقایی این جشنواره را دارا هستند.

مدیر روابط عمومی پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت، فضای باز برج میلاد را از دیگر مکان های این مجموعه برای اجرای موسیقی عنوان کرد و افزود: تقریبا تمام نقاط مربوط به مجموعه برج میلاد تهران در اختیار پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت قرار گرفته است و می‌توان این نکته را متذکر شد که این سازه مشهور و بین المللی، امسال کاخ جشنواره موسیقی مقاومت خواهد بود.

کرمی اجرای مراسم متنوع در گالری سازه راس برج میلاد را از دیگر برنامه های این جشنواره عنوان کرد و گفت: همچنین قرار است بخش "گنبد آسمان" که یکی از زیباترین و هنری ترین بخش های مجموعه برج میلاد محسوب می‌شود در اختیار هنرمندان موسیقی قرار گیرد و برنامه های ویژه ای برای اجرا در این محل تدارک دیده شده است.

وی همچنین ابراز کرد: خوشبختانه مسئولان برج میلاد تهران نهایت همکاری را برای برگزاری جشنواره موسیقی مقاومت امسال داشته اند و بر این اساس به علاقمندان برنامه های موسیقی این نوید را می‌دهیم که جشنواره ای باشکوه در فضایی کاملا موسیقایی و به یادماندنی را شاهد خواهند بود.

پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت با حضور گروه های داخلی و خارجی، در سبک های مختلف موسیقایی از 23 تا 26 مردادماه سال جاری به میزبانی مجموعه برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 224707
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز