همشهری آنلاین: شبکه تلویزیونی بلومبرگ گزارش داد قیمت نفت خام و طلا در بازارهای آسیایی پنجشنبه سوم مرداد در مقایسه با روز گذشته نوسان داشته است.

قیمت نفت خام سبک وست تگزاس اینترمیدیت در معاملات بازارهای آسیایی برای تحویل در ماه اوت با کاهش یک دلار و چهل و هشت سنتی در هر بشکه همراه بوده و به یکصد و چهار دلار و نود و هفت سنت در هر بشکه رسیده است.

این در حالی است که هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال با یک دلار و بیست و هشت سنت کاهش در معاملات آسیایی به قیمت یکصد و شش دلار و نود و یک سنت در هر بشکه در بازارها خرید و فروش می شود.

قیمت طلا نیز در بازارهای آسیایی امروز برخلاف روز گذشته کاهش داشته است. هر اونس طلا با یک دلار و شصت و چهار سنت کاهش در مقایسه با روز گذشته به قیمت یک هزار و سیصد و بیست و یک دلار و پنجاه و شش سنت در هر اونس خرید و فروش می شود.

این در حالی است که هر اونس نقره با بیست و سه ممیز چهل و هفت صدم درصد افزایش در قیمت معادل بیست و سه سنت به ارزش بیست دلار و شش سنت در هر اونس خرید و فروش می‌شود.

هر اونس پلاتین نیز به قیمت یکهزار و چهارصد و چهل و دو دلار و پنجاه و یک سنت خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته یک دلار و بیست و سه سنت افزایش داشته است.

کد خبر 224587
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد‌ جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز