همشهری آنلاین: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با یادآوری سفر روز سه شنبه هیات پارلمانی ایران به اندونزی و مالزی٬ گفت: هیات پارلمانی اعزامی به اندونزی، پیگیر امور پناهجویان ایرانی می‌شود.

سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با  خبرگزاری خانه ملت٬ درباره برنامه سفر هیات پارلمانی کشورمان به اندونزی و مالزی٬ گفت: وحید احمدی با همراهی فتح الله حسینی و محمد صالح جوکار سه شنبه (1مرداد ماه) به اندونزی و مالزی می روند.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سفربه اندونزی و مالزی برای تعمیق و گسترش همکاری‌های پارلمانی دوجانبه است٬ تصریح کرد: این سفر انجام می‌شود تا ضمن انجام رایزنی‌ها٬ دعوت نامه دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برای حضورروسای مجلس دوکشور اندونزی و مالزی در مراسم تحلیف دکتر روحانی را تقدیم آنها شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اعضای کمیسیون امنیت ملی به اندونزی پیگیر امور پناهجویانی که از اندونزی به استرالیا می‌روند خواهند بود٬ افزود: در سفرهیات پارلمانی مسائل کنسولی که دو کشور بایکدیگر دارند مباحثی مطرح می‌شود تا به یک راه حل منطقی حاصل شود.

 

کد خبر 224182
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز