همشهری آنلاین: مسئولان باشگاه استقلال اسامی 25 بازیکن تیم فوتبال این باشگاه را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردند که در بین آنها نام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران نیز وجود دارد.

استقلال

به گزارش مهر، حامد افضلی مدیر بین‌الملل استقلال با اعلام این خبر به سایت باشگاه استقلال گفت: در حال حاضر اسامی 25 بازیکن را برای AFC ارسال کرده‌ایم. ما اسامی را از 3 طریق توسط ایمیل، ارسال اصل مدارک توسط پست DHL و همینطور ارسال آنلاین از طریق سیستم "افکس" به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرستادیم.

وی تاکید کرد: طبق مقررات تا روز یکشنبه فرصت خواهیم داشت تا لیست خود را در صورت اضافه شدن بازیکنی به تیم، تکمیل کنیم که البته این بار اسامی فقط از طریق ایمیل ارسال خواهد شد.

افضلی با اعلام حضور نام جواد نکونام در لیست آسیایی استقلال اضافه کرد: نام جواد نکونام هم در بین بازیکنانی که اسامی‌شان ارسال شده وجود دارد. البته نسبت به بازی‌های قبلی آسیایی‌مان دو تغییر هم در لیست داشته‌ایم که به جای نام دکتر مولایی، دکتر اکبر رضایی به لیست اضافه شده و همینطور نام امیر حاج‌قاسم هم به لیست کادرفنی اضافه شده است.

 نام جواد نکونام در شرایطی برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده که وی طی روزهای گذشته مذاکراتی را با مسئولان باشگاه الشارجه امارات انجام داده و قرار است به این تیم بپیوندد. او با استقلال برای فصل آینده به توافق نرسید.

کد خبر 223601
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز