همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران در تشریح آخرین مصوبات شورای فناوری اطلاعات معاونت امور اجتماعی و فرهنگی از برگزاری مراسم رونمایی از امکانات جدید سایت نقشه تهران (map.tehran.ir) خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، " علی اصغر قائمی " مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران ضمن بیان این مطلب افزود: سایت نقشه تهران (map.tehran.ir) از پنج سال پیش راه‌اندازی شده بود و طی این سال‌ها به تدریج توسعه و کابردهای آن افزایش یافت.

وی گفت: پس از رایزنی ها گسترده و انجام بررسی های لازم در شورای فناوری اطلاعات معاونت امور اجتماعی و فرهنگی مقرر شد تا سامانه به امکاناتی نظیر آدرس یابی هوشمند( مسیریابی)، نقشه محله‌ها، گردشگری تهران، جستجوی امکان خدماتی و عمومی همچنین اخبار مکان محور در راستای سیاست‌های محله ‌محوری این معاونت تجهیز شود.

قائمی ادامه داد: مراسم رونمایی از امکانات جدید این سایت شنبه 22 تیر با حضور محمد باقر قالیباف شهردار تهران برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران با اشاره به دیگر مصوبات شوراای فناوری اطلاعات معاونت امور اجتماعی و فرهنگی تصریح کرد: علاوه بر مورد مذکور، مباحث مربوط به راه‌اندازی باشگاه الکترونیک و توسعه آموزش الکترونیک شهروندان با بهره گیری از ظرفیت سراهای محله و خانه های زیر مجموعه آن به خصوص خانه فناوری اطلاعات مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: همچنین در این خصوص پیشنهاد انجمن علمی دانشگاه تهران مبنی بر اجرای این طرح تشریح و راهکارهای تحقق آن و رسیدن به چشم انداز آموزش 4 میلیون شهروند در سال، ارزیابی شد.

قائمی ادامه داد: با نظر موافق اعضای شورا، مقرر شد تا امسال نیز نظیر سال‌های گذشته سومین جشنواره ساب پورتال محله ها با دومین جشنواره شکوفا به صورت همزمان در اسفند 92 برگزار شود.

کد خبر 222838
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز