همشهری‌آنلاین: اولین همایش عارضه یابی و مساله یابی سازمان تأمین اجتماعی و ارائه راهکارهای پیشنهادی در آستانه 25 تیر ماه روز تأمین اجتماعی برگزار می‌شود.

انجمن راز تسنیم حیات فعالان حوزه تأمین اجتماعی‎

به گزارش تامین پرس، در بخشی از فراخوان منتشر شده برای این همایش آمده است: فعالیت سازمان تأمین اجتماعی طی یک دهه اخیر دستخوش تغییر و تحولات نامساعدی در حوزه اساسنامه، نیروی انسانی، ساختار و ... گردیده و این عوامل نامساعد بر عملکرد و کارکردهای این سازمان بزرگ مقیاس ملی تأثیر و تأثرات فراوانی گذارده و اجزاء و عناصر داخلی (بویژه بدنه مدیریتی و کارشناسی سازمان) و محیط پیرامون آن از ناحیه این اقدامات و تصمیمات ناصواب متاثر گردیده‌اند.

بر اساس این گزارش، همایش یاد شده توسط جمعی از فعالان تأمین اجتماعی که پیش از این نست به تدوین و فعالیت بانک اطلاعات فعالان تأمین اجتماعی، تدوین و ارسال بیانیه عمل سازمان تأمین اجتماعی به همه کاندیداهای ریاست جمهوری، تدوین و ارسال بیانیه عمل و تبیین اولویت‌های این سازمان به رئیس جمهور جدید و ... اقدام کرده بودند برگزار خواهد شد.

در بخش دیگری از فراخوان همایش یاد شده آمده است: در گرامیداشت روز تأمین اجتماعی (25/4/92) و در آستانه فعالیت دولت تدبیر و امید و به منظور بهره‌مندی از تضارب آراء و افکار مدیران و کارشناسان و بطور کلی دلسوزان و دغدغه‌مندان سازمان تأمین اجتماعی این همایش برگزار و نتایج آن در اختیار همکاران سازمانی و متولیان امر قرار خواهد گرفت.

دبیرخانه همایش از علاقمندان به این حوزه اعم از استادان، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان خواسته است مسأله‌ها و عارضه‌های سازمان تأمین اجتماعی و راه‌کارهای پیشنهادی خود را در قالب کاربرگ نمونه (فایل موجود در وبسایت رسمی این تشکل http://www.taminpress.com) تا آخر وقت اداری 22/4/92 و از طریق نشانی پست الکترونیک info.taminpress@gmail.com ارسال فرمایند.

کد خبر 222395
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز