همشهری آنلاین: با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه و ترغیب شهروندان به کتاب و کتابخوانی، کتاب "اندیشه ناب" - مجموعه برنامه های کاربردی مبتنی بر رهنمودهای مقام معظم رهبری در موضوع کتاب و کتابخوانی – رونمایی می‌شود.

کتاب

به گزارش همشهری آنلاین، با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر ضرورت ارتقاء فرهنگ مطالعه، اهمیت کتاب و کتابخوانی و نیاز شهروندان به تازه های کتاب و آشنایی با نویسندگان جدید و تعالی سبک زندگی از طریق ارتقاء فرهنگ کتابخوانی، هر ماه برنامه "یک کتاب، یک نویسنده" در حوزه های مختلف به همت کتابخانه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

در برنامه تیرماه "یک کتاب یک نویسنده" کتاب نو انتشار "اندیشه ناب" شامل بیانات کوتاه و کاربردی مقام معظم رهبری در موضوعات اهمیت کتاب و کتاب خوانی، اهمیت نمایشگاه کتاب، نقش کتاب در تبیین انقلاب اسلامی ایران، نقد کتاب و رهنمودهای کاربردی در گسترش فرهنگ کتابخوانی رونمایی خواهد شد.

در این برنامه حسین رحیمی نویسنده کتاب، علیرضا محمودی منتقد برنامه و شماری از علاقمندان به حوزه نقد و معرفی کتاب حضور خواهند داشت.

بهره وری و ارتقاء کیفیت در مدیریت فرهنگی، معیارهای اثر بخشی برنامه ها و فعالیت های فرهنگی، راهبردها و راهکارهای ارتقاء کیفیت در خدمات و محصولات فرهنگی و ترسیم هندسه محتوایی سبک زندگی، از جمله آثار حسین رحیمی هستند که در جشنواره مطالعات فرهنگی شهرداری تهران به عنوان مقالات و پژوهش های برگزیده انتخاب شده اند.

آیین رونمایی کتاب "اندیشه ناب" - مجموعه برنامه های کاربردی مبتنی بر رهنمودهای مقام معظم رهبری در موضوع کتاب و کتابخوانی - روز دوشنبه 17 تیرماه ماه جاری از ساعت 16 تا 18 در فرهنگسرای کار به نشانی بزرگراه یادگار امام جنوبی، تقاطع خیابان هاشمی برگزار می‌شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره66029060 تماس بگیرند.

 

 

کد خبر 222126
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز