همشهری آنلاین: فرودگاه بین‌المللی مصر به دلیل اوضاع سیاسی ناآرام این کشور، پرواز 600 عمره‌گزار فلسطینی به مقصد جده را لغو و از پذیرش مسافران جدید امتناع کرد.

مطار

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بیش از 600 عمره‌گزار فلسطینی که قرار بود روز چهارشنبه 92/04/13 از طریق خطوط هوایی مصر به مکه اعزام شوند، به دلیل شرایط سیاسی ناآرام داخلی مصر به شهر غزه برگردانده شدند.

به گزارش شبکه‌ فلسطینی الیوم، روز چهارشنبه بیش از 600 عمره‌گذار فلسطینی پس از کنسل شدن پروازهایشان در فرودگاه العریش مصر به غزه برگردانده شدند.

«عادل الصو‌الحه»، مدیرکل امور حج و عمره فلسطین گفت، پس از صدور حکم لغو پروازهای شبانه به جده، این مسافران به غزه برگردانده شدند.

وی اظهار کرد: روز چهارشنبه قرار بود 800 عمره‌گذار از غزه در قالب 5 گروه به جده منتقل شوند و پروازهای اول، دوم و سوم تا بعدازظهر روز چهارشنبه طبق برنامه انجام شد. اما پس از لغو پروازهای نوبت شب، نیروهای امنیتی فرودگاه العریش مصر تصمیم گرفتند به دلیل نامشخص بودن مدت معطلی مسافران و پروازهای بعدی به جده، مسافران را به شهر خود بازگردانند.

وی افزود: اوضاع سیاسی مصر باعث شده سفرهای عمره‌گزاران فلسطینی با محدودیت مواجه شود و اینکه آیا لغو این سفرها جبران خواهد شد یا نه به اوضاع داخلی مصر بستگی دارد.

کد خبر 221723
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز