پنجشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک سخنگوی اخوان‌المسلمین می‌گوید محمد مرسی بازداشت شده است. یک مقام امنیتی مصر نیز با تأیید این خبر گفت که به عنوان "اقدامی پیشگیرانه" وی در یک پایگاه نظامی نگهداری می‌شود.

egypt

این خبر را دویچه وله مخابره کرده و افزوده است: برکناری محمد مرسی توسط ارتش مصر شرایط سیاسی این کشور را ملتهب‌تر کرده است. تغییری که برخی رسانه‌ها از آن به عنوان ''کودتا'' یاد می‌کنند، شادمانی و جشن مخالفان حزب اسلام‌گرای اخوان المسلمین  را در پی داشته است.

پس از برکناری محمد مرسی توسط ارتش و با حمایت گروه‌های مخالف دولت، اخوان‌المسلمین با "کودتا" خواندن این اقدام می‌گوید تسلیم این تصمیم نخواهد شد. کشورهای مختلف نیز به این اتفاقات واکنش نشان داده‌اند. رسانه‌ها شرایط مصر را امنیتی و بی‌ثبات گزارش می‌کنند.

شبکه الجزیره در طول ساعات گذشته زیر عنوان ''کودتا در مصر'' تحولات این کشور را پوشش داد. عبارتی که توسط بسیاری دیگر از رسانه‌های بین‌المللی هم استفاده شد و خشم و اعتراض مخالفان دولت محمد مرسی را در پی داشت.

یک سخنگوی اخوان‌المسلمین می‌گوید محمد مرسی بازداشت شده است. یک مقام امنیتی مصر نیز با تأیید این خبر گفت که به عنوان "اقدامی پیشگیرانه" وی در یک پایگاه نظامی نگهداری می‌شود.

کد خبر 221702
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز