سه‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۲ - ۰۶:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایش "خیر نبینی سعیده" نوشته و به کارگردانی فرهاد نقدعلی، کاری از گروه فیلم و تئاتر "و ناگهان"، از 11 تیرماه ساعت 20 در کافه تراس موزه زمان اجرا خواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین، پژمان عبدی تنها بازیگر این نمایش، تنها ظرف دو هفته نقشی و روایتی دشوار را بازی خواهد کرد.

روزبه حسینی، طراح و دراماتورژ این نمایش که سرپرستی گروه "و ناگهان" را به عهده دارد، درباره آخرین روزهای تمرین گفت: متاسفانه مادر کارگردان نمایش، هفته گذشته به رحمت خدا رفت و ما به ناچار این چند روز آخر را بدون وی تمرین را ادامه دادیم.

تلاش کرده ایم اجرایی بسیار متفاوت از این متن را به نمایش بگذاریم و پژمان عبدی تلاش و قابلیت و انعطافی چشمگیر در این را از خود نشان داده و حقیقتا بازی و حضورش بسیار شیرین و درخشان است.

شب اول این اجرا با بلیت نیم بها و شب دوم با سی درصد تخفیف در بهای بلیت، برای تماشاگران خود به اجرا درخواهد آمد.

در این نمایش سعید زارع و احمد صحیحی به عنوان گروه کارگردانی حضور داشته که ضمنا صحیحی، طراحی پوستر بروشور نمایش را نیز بر عهده دارد.

همچنین موسی هاشم زاده هم به عنوان عکاس و تصویربردارِ نمایش "خیر نبینی سعیده" با گروه "و ناگهان" همکاری دارد و آرش (علی) فلاحت پیشه هم طبق روال گذشته، مدیر اجرایی گروه "و ناگهان" است.

کافه تراس موزه زمان، واقع در موزه زمان زعفرانیه و در مجاورت تماشاخانه پارین قرار گرفته و در واقع بخشی از همین مجموعه تئاتری به حساب می‌آید.

موزه زمان در خیابان ولی عصر، بعد از پارک وی، خیابان زعفرانیه، نبش بغدادی واقع شده است.

علاقمندان برای خرید بلیت این نمایش می‌توانند به سایت www.tiwall.com مراجعه کنند و یا با تلفن 22182952 تماس بگیرند.

 

 

کد خبر 221330
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز