همشهری آنلاین: رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش از نام نویسی 7 میلیون و 303 هزار و 480 دانش آموز برای سال تحصیلی 93-92 و ورود اطلاعات آن در سامانه ثبت نام مدارس تا کنون خبر داد.

school

یوسف نوری در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت : تاکنون بیش از 5 میلیون و 100 هزار دانش آموز دوره ابتدایی، حدود یک میلیون دانش آموز دوره اول متوسطه و بیش از یک میلیون دانش آموز دوره دوم متوسطه نام نویسی شده‌اند.

وی افزود: از آغاز ورود اطلاعات در سامانه ثبت نام مدارس تاکنون، 663 هزار و 651 دانش آموز پایه اول دبستان در کشور نام نویسی کرده‌اند.

نوری گفت: سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و مازندران از نظر نام نویسی دانش آموزان و وارد کردن اطلاعاتشان در سامانه ثبت نام مدارس رتبه‌های نخست تا سوم استان ها را کسب کرده‌اند.

وی با اشاره به مهلت نام نویسی مدارس تا 15 تیر از مدیران مدارس خواست برای ثبت اطلاعات دانش آموزان در این سامانه تا نیمه این ماه اقدام کنند.

بنا بر اعلام مسئولان آموزش و پرورش، آمار دانش آموزان در سال تحصیلی 93-92 به استثنای پیش دبستانی ها و بزرگسالان، حدود 12 میلیون و 300 هزار نفر است.

کد خبر 221284
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز