یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۸:۳۷
۰ نفر

همشهری بین الملل: این علی کریمی هم بازیکن بدشانسی است. انگار مصدومیت نمی‌خواهد دست از سرش بردارد. می‌آید تمرین تیم ملی آسیب می‌بیند، می‌رود تمرین بایرن مصدوم می‌شود و ...

شاید بعد از این مصدومیت هم مصدومیت‌های دیگری در راه باشد.

 البته فقط ا ین مساله باعث ناراحتی کریمی نمی‌شود. او از دست بعضی‌ها خیلی شاکی است. همان بعضی‌هایی که می‌گوید در موردش اخباری نادرست می‌دهند... «بله، یک روز می‌نویسند کریمی و نکونام علیه دایی طرح ریخته‌اند. روز دیگر می‌گویند کریمی مصدوم نیست، نمی‌خواهد در تمرینات تیم ملی حاضر شود.»

خلاصه شماره 8 از این بحث‌ها بدجور خسته است. دوست ندارد خیلی جار و جنجال راه بیاندازد و می‌خواهد سرش در کار خودش باشد. «آره، دوست ندارم سر به سرم بگذارند.»

مثل اینکه مصدومیت ول کن‌ات نیست؟
فوتبال همین است.کسی دوست ندارد آسیب ببیند. همه بازیکنان می‌خواهند همیشه باشند؛ چه خوب و چه بد. اما این اتفاقات هم جزیی از زندگی ورزشی فوتبالیست‌ است.

از آسیب‌دیدگی‌ات بگو.
باید چند روز استراحت می‌کردم. از یکشنبه زیر نظر پزشک تیم و مربیان بدنساز تمریناتم را آغاز می‌کنم.

با توجه به مصدومیتی که داری به بازی با بوخوم می‌رسی؟
مشخص نیست. باید ببینم در مسیر بهبودی به چه شکل پیش می‌روم. در حال حاضر باید به این فکر کنم که چگونه از دست این مصدومیت لعنتی فرار کنم.

بازی تیم ملی مقابل امارات را دیدی؟
نیمه اول را دیدم. با توجه به تغییری که در اسکلت تیم به وجود آمده، نمی‌توان بیشتر از این انتظار داشت. به اعتقاد من تیم ملی خوب کار کرد. اجازه بدهیم کادر فنی کارش را بکند. دخالت یا اظهار نظر عجیب و غریب را بگذاریم برای بعد.

این تغییرات مشکل آفرین نمی‌شود؟
این حق طبیعی مربی است. هر کسی سلیقه‌ای دارد و باید به انتخابش احترام گذاشت. کادر فنی تیم ملی قطعا از بازیکنانی که مد نظرش است استفاده می‌کند به این ترتیب نمی‌توان به این موضوع ایراد گرفت و این یک  امر طبیعی است در دنیا.

ارزیابی کریمی از بازی ایران – امارات چه بود؟
از نظر نتیجه که به سود ما شد. با توجه به تغییرات قطعا مشکلاتی وجود داشت که کادر فنی در آ‌ینده آن را برطرف خواهد کرد.

تیم ما برابر امارات بد بازی نکرد، اگر در بازی‌های بزرگ هم اینگونه ظاهر شویم قطعا نتیجه دلخواه را به دست می‌آوریم. به هر حال باید به قلعه‌نویی و دستیارانش فرصت داد، همان طور که به برانکو دادیم.

شایعاتی که در مورد شما ساخته می‌شود تا چه حد صحت دارد؟

من نمی‌دانم باید چه کار کنم. هر روز یک چیز جدید به وجود می‌آورند. یک روز می‌گویند در تصمیمات دخالت می‌کند، روز دیگر به قضیه دوپینگ دامن می‌زنند و حالا می‌گویند دوست ندارد در تمرینات تیم ملی شرکت کند. از شنیدن این همه دروغ خسته شده‌ام. من عاشق تیم ملی هستم. هر چه دارم از تیم ملی است. در آلمان هم به من گفتند لژیونرها به ایران نمی‌آیند. تو هم نیا،  اما گوش نکردم. دلیل نداشت برنگردم. حالا هم مردم باید مواظب باشند و این شایعات را گوش نکنند و این گونه مطالب را نخوانند. متاسفانه نمی‌دانم از ساختن این شایعه‌ها  چه هدفی دارند.

چرا علی کریمی را هدف گرفته‌اند؟
نمی‌دانم. برای خودم هم جای تعجب دارد. نه اهل مصاحبه‌ام و نه جار و جنجال. کاری به کسی ندارم و سرم به زندگی خودم گرم است.

و در پایان.

باز هم تاکید می‌کنم مردم به مطالبی که صرفا برای ایجاد هیجانات کاذب ساخته می‌شود، توجه نکنند. من همواره تابع تصمیمات کادر فنی تیم ملی بوده‌ام و بدون هیچ مشکلی دوست دارم همیشه در خدمت تیم کشورم باشم. امیدوارم با حمایت از کادر فنی تیم ملی، فضایی به وجود بیاورند که باعث موفقیت ما شود.

کد خبر 2212

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز