همشهری آنلاین: اعضای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در این دیدار روز گذشته خود با رییس‌جمهور منتخب، ضمن تبریک به حسن روحانی و آرزوی موفقیت برای وی و دولت یازدهم، گزارشی از فعالیت‌های این شورا ارائه کردند.

حسن روحانی و ائمه جمعه

اعضای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور عصر دیروز (شنبه) با حضور در محل استقرار موقت حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس‌جمهوری منتخب ملت ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایسنا، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بعد از این دیدار گفت که "مشارکت 73 درصدی واجدین شرایط رای دادن در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و خلق حماسه سیاسی و انتخاب دکتر روحانی با رای خوب مردم را تبریک گفتیم و آمادگی ائمه جمعه سراسر کشور را برای همکاری با رییس‌جمهور منتخب و دولت یازدهم اعلام کردیم".

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی همچنین اظهار کرد: بعد از انتخابات ریاست جمهوری با حضور گسترده مردم و انتخاب دکتر روحانی، ادبیات دنیا در قبال ایران تغییر کرد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در ادامه تاکید کرد: امامان جمعه کشور آماده همکاری و حمایت از رییس‌جمهور منتخب و دولت یازدهم هستند تا سیاست‌ها و تلاش‌های آنان برای حل مشکلات مردم با موفقیت همراه شود و بستر بالندگی هرچه بیشتر کشور فراهم گردد.

وی افزود: از اینکه دکتر روحانی به عنوان یک روحانی و سیاستمدار ورزیده، مورد اعتماد مردم قرار گرفته است، بسیار خوشحال هستیم و نهاد نماز جمعه کشور مثل گذشته بر اساس تبعیت از رهبر معظم انقلاب از رییس‌جمهور منتخب و دولت یازدهم حمایت می‌کند.

تقوی در پایان تصریح کرد: سوابق و تجربیات دکتر روحانی در دوران دفاع مقدس، مجلس و شورای عالی امنیت ملی و اشراف وی بر مسائل داخلی و خارجی، امیدها را برای موفقیت دولت یازدهم افزایش داده است.

کد خبر 220969
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز