کاهش قیمت ارز در 2هفته گذشته، هنوز تأثیری در قیمت‌ها در بازار لوازم خانگی نداشته است و به‌نظر می‌رسد در این بازار برای کاهش قیمت، مقاومت وجود دارد.

قیمت ها

به گزارش همشهری، در حالی‌که افزایش قیمت ارز در سال گذشته با استقبال توزیع‌کنندگان لوازم خانگی در شکل افزایش قیمت مواجه شد و سود بالایی را به این بازار سرازیر کرد اما به‌نظر می‌رسد در برابر کاهش قیمت‌ها در این بازار مقاومت وجود دارد. این در حالی است که در سایر بازارها به‌ویژه بازار تلفن همراه و رایانه این تأثیر کاملا مشهود بوده است.

تازه‌ترین اظهارنظر رئیس اتحادیه لوازم خانگی کاهش قیمت‌ها را به‌ چند‌ماه آینده موکول می‌کند. محمد طحان‌پور به ایسنا گفت: به‌نظر می‌رسد قیمت‌ها تا 2‌ماه آینده هیچ‌گونه تغییری نداشته باشند و از سوی دیگر بازار نیز به رکود برود. وی با اشاره به اینکه بازار در حال حاضر در رکود به سر می‌برد و با نزدیک شدن به ایام‌ماه مبارک رمضان این رکود تشدید می‌شود، در هفته گذشته و هفته جاری که قیمت دلار دچار نوسان‌شده، هیچ‌گونه تغییر قیمتی در بازار ایجاد نشد. طحان‌پور کاهش قیمت لوازم خانگی را مشروط به اختصاص ارز مبادلاتی به واردکنندگان و تولیدکنندگان لوازم خانگی دانست.

کد خبر 220751
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز