همشهری آنلاین: مدیرکل اداره مطالعات اجتماعی فرهنگی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری همایش "تحولات سبک زندگی در ایران" در شهریور ماه 92 خبر داد.

به گزارش تهران سما، علی اصغر محکی با اعلام این خبر گفت: همایش تحولات سبک زندگی در ایران با هدف مرور معرفی، نقد و پژوهش در مورد سبک زندگی، بررسی و توصیف و ارزیابی فعالیت‌های انجام شده در این زمینه برای اصلاح سبک زندگی، شناسایی سبک زندگی ایرانی اسلامی، ارائه مدل بومی برای سبک زندگی ایرانی، ایجاد زمینه برای فرایندهای سبک زندگی ایرانی و ارائه راهبردها برای سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و اجرا برگزار می‌شود.

وی افزود: محورهای برگزاری همایش تحولات سبک زندگی در ایران شامل مباحث نظری و مفهومی در سبک زندگی، الگوهای اسلامی - ایرانی سبک زندگی، سبک زندگی و اخلاق شهروندی، سبک زندگی و مسائل خانواده، سبک زندگی و اوقات فراغت، سبک زندگی و مدگرایی، مصرف، رسانه و سبک زندگی، سبک زندگی و توسعه و سبک زندگی و سیاست جنسیتی در ایران است.

مدیرکل اداره مطالعات اجتماعی فرهنگی معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر در مرحله فراخوان مقاله همایش تحولات سبک زندگی در ایران هستیم ،گفت: با توجه به استقبال گسترده جامعه دانشگاهی کشور از برگزاری همایش‌های مذکور و آمار قابل توجه مقاله‌های ارسالی دو گروه علمی بررسی و داوری مقاله‌ها تشکیل شده است.

وی افزود: برگزاری همایشی با این عنوان علاوه بر بروز بودن مطالعات شهری توجه و اهتمام ویژه مدیریت شهری کلانشهر تهران به تولید ادبیات نظری در حوزه‌های مرتبط را نشان ‌می‌دهد.

کد خبر 220708
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز