سه‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۵
۰ نفر

گروه حوادث: مظنون اصلی قتل دختر فراری که جسد مثله‌شده‌اش در تهران پیدا شده بود، دستگیر شد.

اوایل تعطیلات نوروز، مأموران پلیس جسد سوخته و مثله‌شده دختر جوانی را که در چند نقطه از جنوب پایتخت رها شده بود، کشف کردند.با دستور قاضی ویژه قتل، تکه‌های پیدا شده از جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و شواهد حکایت از این داشت که قربانی دختر جوانی است که عامل یا عاملان جنایت، بعد از قتل وی جسدش را مثله کرده و سوزانده بودند.

تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت رسیدگی به این پرونده را آغاز کردند و در نخستین اقدام به بررسی هویت قربانی پرداختند. در تجسس‌ها مشخص شد که قربانی دختری بوده که مدت‌ها قبل از خانه‌شان در یکی از شهرستان‌ها فرار کرده و به تهران آمده بود.

با افشای این حقیقت مأموران تحقیقات خود را روی دوستان و افرادی که با مقتول در ارتباط بودند متمرکز کردند تا اینکه بعد از دستگیری چند مظنون مشخص شد که قتل احتمالا از سوی مرد مغازه داری انجام شده که از مدت‌ها قبل با مقتول در ارتباط بوده است.

کارآگاهان با دستور قاضی وی را دستگیر کردند اما با وجود اینکه آثار و شواهد حکایت از این دارد که مرد مظنون دست به جنایت زده وی خود را بی‌گناه می‌داند. این مرد در بازجویی‌ها گفته است: چند‌ماه پیش از جنایت، مقتول برای خرید به مغازه‌ام آمد که از آن زمان با هم آشنا شدیم. آشنایی ما ادامه داشت و گاهی یکدیگر را ملاقات می‌کردیم تا اینکه در تعطیلات نوروز، وی به خانه‌ام آمد و بعد از رفتن او متوجه شدم که دست به سرقت از خانه‌ام زده است.

بعد از آن مدتی به‌دنبالش گشتم اما اثری از وی نبود و حتی تلفنش را هم جواب نمی‌داد. دیگر خبری از او نداشتم تا اینکه شنیدم وی به قتل رسیده است اما باور کنید که من در جریان قتل او نقشی نداشتم ونمی دانم که چه کسی دست به این جنایت زده است.با توجه به شواهد و مدارکی که علیه این مرد وجود دارد، وی با دستور قاضی پرونده در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفته است و بازجویی از او برای کشف راز جنایت ادامه دارد.

کد خبر 220374
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز