گروه حوادث: با نجات نوزاد اسپانیایی که بیش از 40ساعت در کانال تهویه هوای یک ساختمان مسکونی رها شده بود، مادر او به اتهام شروع به قتل دستگیر شد.

نجات کودک

چند روز پیش ساکنان ساختمانی در شهر آلیکانته اسپانیا با شنیدن صدایی که از داخل کانال تهویه هوا به گوش می‌رسید، تصور کردند گربه‌ای در این کانال گیر کرده و ماجرا را به آتش‌نشانان خبر دادند. مأموران آتش‌نشانی بعد از حضور در محل به بررسی کانال پرداختند و یکی از آنها با دیدن پای نوزادی، فریاد زد که کودکی در کانال گیر کرده است.

آتش‌نشانان با تجهیزاتی که در اختیار داشتند، نوزاد دوروزه را که دچار شکستگی بازو و جراحات زیادی شده و در قسمتی از کانال گیر کرده بود از مرگ حتمی نجات دادند و به بیمارستان منتقل کردند. این نوزاد پسر در حالی پیدا شد که چند پاکت پلاستیکی دورش پیچیده شده بود. یکی از ماموران پلیس شهر آلیکانته اعلام کرد: به‌نظر می‌رسید نوزاد بعد از به دنیا آمدن در کانال رها شده و مادر وی قصد کشتن او را داشته است.

این نوزاد به‌رغم اینکه بیش از 40ساعت در کانال گرفتار بوده، اما از خطر مرگ رهایی یافته و در بیمارستان تحت مراقبت‌های ویژه است. به گزارش روزنامه دیلی میل، مأموران پلیس مادر 26ساله این نوزاد را درحالی‌که در بیمارستان بستری بود به جرم شروع به قتل دستگیر کردند. این زن هنگام بستری شدن در بیمارستان مدعی شده بود که سقط جنین کرده و نوزادش را از دست داده است. زن جوان در بازجویی‌ها گفت که به‌دلیل اینکه هزینه پرداخت عمل سقط جنین را نداشته، نوزادش را به دنیا آورده و او را به کانال تهویه هوا انداخته اما تصور نمی‌کرده که وی زنده بماند.

کد خبر 220177
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز