همشهری‌آنلاین: سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: صربستان یکی از تیم‌های خوب دنیاست و پیروزی برابر این تیم یک افتخار محسوب می‌شود. همیشه به بازیکنان ایران ایمان داشته‌ام، برخی از مردم در مسابقات تنها مرا تشویق می‌کنند در حالی که باید اعلام کنم تمام کادر فنی در تمام این پیروزی‌ها سهیم بوده‌اند. تمام مربیان ایرانی هم به خوبی کار خود را انجام داده‌اند.

ولاسکو

فارس نوشت: خولیو ولاسکو پس از پیروزی 3 بر 2 تیم ملی والیبال ایران برابر صربستان در نشست خبری حاضر شد و در خصوص این بازی اظهار داشت: خوشحالم که توانستیم این بازی را ببریم، فکر می‌کنم پیروزی برابر صربستان که یکی از تیم‌های خوبی دنیاست یک افتخار محسوب می‌شود.

وی ادامه داد:‌ پیش از بازی از بازیکنان پرسیدم که در بازی اول چه نکاتی را یاد گرفته‌اید. بازی اول را باختیم و این بازی را بردیم اما نکات زیادی را از حریف یاد گرفتیم. باز هم در دفاع و توپ‌گیری باید نکات زیادی را یاد بگیریم.

ولاسکو خاطرنشان کرد: چیزی که مهم بود جنگندگی بازیکنان بود که آنها این کار را به خوبی انجام دادند. در بازی امروز پیروز شدیم اما نکته مهم مواردی بود که از حریف یاد گرفتیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه نکاتی را که بازیکنان در مسابقات یاد می‌گیرند بهتر از نکاتی است که مربی در تمرینات به آنها می‌گوید، افزود: همانطور که کاپیتان تیم گفت، روحیه جنگندگی در بازیکنان ایران بالا بود، آنها رقابت می‌کنند تا همیشه آماده باشند و با حضور در ترکیب اصلی بتوانند به یکدیگر کمک کنند.

وی ادامه داد: در بازی امروز فرهاد قائمی یکی از بازیکنانی که در بازی نخست بسیار خوب بود را از دست دادیم اما این موضوع عاملی نبود که روی کار تیمی تأثیر منفی بگذارد، البته این را هم باید بدانیم که صربستان بازیکنان جوانی دارد و در سه هفته گذشته خارج از خانه خود بازی می‌کرد که این نکته را هم باید از آنها یاد بگیریم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: قرار است امشب به ایتالیا برویم و پس از آن عازم کوبا شویم. برای بازی با آلمان که میزبان هستیم در آخرین لحظات به ایران خواهیم رسید که امیدوارم بتوانیم مانند صربستان خوب باشیم و تحت تأثیر سفر قرار نگیریم.

ولاسکو عنوان کرد: ‌همیشه به بازیکنان ایران ایمان داشته‌ام، برخی از مردم در مسابقات تنها مرا تشویق می‌کنند در حالی که باید اعلام کنم تمام کادر فنی در تمام این پیروزی‌ها سهیم بوده‌اند. تمام مربیان ایرانی هم به خوبی کار خود را انجام داده‌اند.

کد خبر 220101
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز