دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۲:۴۲
۰ نفر

گروه بورس: در پی توافق تلفنی مدیرعامل شرکت بورس و مدیرعامل مؤسسه مالی و اعتباری بنیاد، موضوع واگذاری سهام این مؤسسه مالی در بورس نهایی شد.

علی رحمانی مدیرعامل شرکت بورس از انجام توافق‌‌های نهایی با عبدالناصر همتی مدیرعامل مؤسسه مالی و اعتباری بنیاد برای عرضه سهام این شرکت بورس خبر داد.

وی افزود: بر اساس توافق صورت گرفته سهام مؤسسه مالی و اعتباری بنیاد به‌زودی در بورس عرضه خواهد شد.

رحمانی خاطرنشان کرد: مؤسسه مالی و اعتباری بنیاد اطلاعات مورد نیاز را به بورس ارائه کرده است بنابراین به محض تکمیل اطلاعات و انجام بررسی‌های لازم سهام این مؤسسه در بورس تهران عرضه می‌شود.

وی تأکید کرد: به‌زودی مراحل تکمیل اطلاعات این شرکت در بورس به پایان می‌رسد و بررسی‌های لازم درخصوص اطلاعات این شرکت انجام می‌شود؛ ضمن این‌که موضوع افزایش سرمایه مؤسسه مالی و اعتباری بنیاد مورد تصویب قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، در صورت افزایش یافتن سرمایه مؤسسه مالی و اعتباری بنیاد، این بنگاه مالی تبدیل به بانک خواهد شد.

پیش از این برنامه پذیرش این مؤسسه در سال 83 به تصویب سازمان بورس رسیده  بود اما به دلیل مخالفت بنیاد مستضعفان و جانبازان، سهام این مؤسسه در بورس عرضه نشد و به‌رغم فرصت قانونی که سازمان بورس در اختیار این مؤسسه قرار داده بود زمینه‌های عرضه سهام این شرکت در بورس فراهم نشد و مدارک این شرکت برای پذیرش در بورس باطل اعلام شد.

عرضه ایرالکو

مدیرعامل شرکت بورس همچنین از برگزاری جلسه‌ای برای مشخص شدن زمان عرضه سهام ایرالکو در روز جاری خبر داد.

رحمانی افزود: امروز بعدازظهر جلسه‌ای برای بررسی نحوه واگذاری سهام شرکت آلومینیوم ایران، ایرالکو برگزار می‌شود و در این جلسه زمان دقیق عرضه نیز تعیین می‌شود.

کد خبر 21996

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز