همشهری آنلاین: خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد که مردم ایران از ساعات ابتدایی آغاز رای‌گیری پای صندوق‌های رای حاضر شدند تا از بین شش کاندیدای حاضر، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

هم‌زمان با برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، بسیاری از رسانه‌های خارجی به پوشش حضور گسترده شهروندان پای صندوق‌های رای پرداختند.

به گزارش ایلنا، خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد که مردم ایران از ساعات ابتدایی آغاز رای‌گیری پای صندوق‌های رای حاضر شدند تا از بین شش کاندیدای حاضر، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد که مردم ایران چهاردهم ماه ژوئن پای صندوق‌های رای رفتند تا فردی که برای چهار سال آینده سکان امور اجرایی را بر عهده خواهد داشت، تعیین کنند.

پایگاه خبری بلومبرگ هم به پوشش اخبر انتخابات ایران پرداخت و اعلام کرد که هر چه زمان پایان اخذ رای نزدیک‌تر می‌شد، حضور مردمی پای صندوق‌ها پررنگ‌تر بود.

خبرگزاری کویت نیز با پوشش اخبار انتخابات ایران، گزارش داد که پای صندوق‌های رای همه اقشار جامعه و همه طبقات سنی از جوان گرفته تا پیر حضور داشتند.

خبرگزاری آلمان در این‌باره گزارش داد که مشارکت مردمی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران چشمگیر است.

خبرگزاری ایتارتاس نیز با گسترده ارزیابی کردن حضور مردم پای صندوق‌های رای، گزارش داد که جهان چشم به نتیجه انتخابات ایران دوخته است.

خبرگزاری شین‌هوا هم اعلام کرد که مردم ایران در حالی از آغازین ساعات رای‌گیری پای صندوق‌های رای حاضر شده بودند که بر اساس اعلام اولیه، 10 ساعت برای انداختن آرای خود به صندوق‌های فرصت داشتند.

شبکه خبری بی‌بی‌سی نیز بارها به حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای اعتراف کرد.

پایگاه خبری سی‌بی‌اس نیز گزارش داد که حضور مردم پای صندوق‌های رای به حدی پررنگ بود که مقام‌های مسئول چندین بار زمان اخذ رای را تمدید کردند.

کد خبر 218898
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز