همشهری آنلاین: رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه ملت ایران استکبار جهانی را از توهم بیرون آورد، گفت:‌ دشمنان در هر انتخابات از ملت ایران تودهنی خوردند و این بار نیز دشمنان تودهنی سختی را از مردم ایران دریافت کردند.

تسنیم نوشت: حجت‌الاسلام مهدی طائب فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به حضور حماسی ملت ایران در پای صندوق‌های رأی گفت: نکته اولی که در انتخابات 24 خرداد شاهد بودیم، حضور به‌هنگام و عالی مردم بود. مردم به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند و در این زمان این حضور بسیار مهم و حساس بود که ثمره این حضور را ان‌شاءالله در آینده نه چندان دور مشاهده خواهند کرد.

وی با اشاره به فضای برگزاری انتخابات 25 خرداد تصریح کرد:‌ آرامش و متانت نقطه بارز حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بود؛ در حقیقت می‌توان یکی از آرام‌ترین و متین‌ترین انتخابات‌هایی که از ابتدای انقلاب تا به امروز برگزار شده را انتخابات امسال دانست؛ امیدوارم که با اعلام نتایج و مسجل شدن اینکه آیا این انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود یا خیر، ادامه این حماسه نیز توسط مردم به‌خوبی رقم بخورد.

فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به پیام انتخابات ریاست‌جمهوری برای استکبار جهانی، اظهار داشت: از جهات مختلف این انتخابات پیام‌های مختلفی داشت. آنها سالیان درازی است که با فریب‌کاری رسانه‌ای به‌دنبال این بودند که القا کنند نظام جمهوری اسلامی ایران جایگاه مردمی‌ ندارد، ولی در هر انتخابات از ملت ایران تودهنی خوردند و این بار نیز دشمنان تودهنی سختی را از مردم ایران دریافت کردند.

حجت‌الاسلام طائب با بیان اینکه برخی از دشمنان می‌خواستند این‌گونه القا کنند که مردم آرام آرام از جمهوری اسلامی روی‌گردان شده‌اند، افزود: حضور پرشکوه مردم در انتخابات، تزویر آنها را از بین برد. استکبار جهانی می‌داند که درباره نظام ایران دروغ می‌گوید، اما این دروغ را آن‌قدر تکرار کرده‌ که آرام آرام خودش هم داشت باور می‌کرد که مردم ایران از نظام روی‌گردان شده‌اند و پشت نظام را خالی شده است؛ شاید دشمن دنبال این بود که اگر این نظام پشتوانه مردمی‌اش را از دست داد، آنها نیز دنبال گزینه‌های دیگری به‌خیال خودشان برای یک‌سره کردن کار نظام جمهوری اسلامی باشند.

وی ادامه داد:‌ استکبار جهانی امروز پیام خوبی از ملت ایران دریافت کرد تا از این اشتباه بزرگی که با فریب رسانه‌ای خودش برای خود به‌وجود آورده، بیرون بیاید؛ از سوی دیگر سیستم‌های نفاقی که با اطلاعات غلط، غرب را به این باور رسانده‌ بودند که از درون مردم از این نظام روی‌گردان شده‌اند، امروز مردم ایران با حضور گسترده خود همه این ابهامات را بر باد داد و به دشمن تفهیم کرد که راهی به‌جز تسلیم در برابر مردم کشور ما ندارد.

کد خبر 218887
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز