همشهری آنلاین: قائم مقام سیما گفت: در صورتی که انتخابات ریاست جمهوری به مرحله دوم برسد سازمان صدا و سیما آمادگی لازم را برای برگزاری مناظره‌ها با استفاده از نظر نمایندگان نامزدها دارد.

به گزارش ایلنا، محمود اشتری در جمع خبرنگاران از اتخاذ پیش‌بینی‌های لازم برای برگزاری مناظره‌ها بین نامزدهای انتخاباتی در صورتی که این انتخابات به مرحله دوم برسد خبر داد و گفت: همچنان دکورهای برنامه مناظره را حفظ کردیم تا اگر دستور داده شود مناظره‌ها را برگزار کنیم.

قائم مقام سیما ادامه داد: جلساتی با نمایندگان پیروز شده در دور اول برگزار خواهیم کرد تا از نظرات آنها را در نحوه اجرای برنامه‌های مناظره استفاده کنیم.

وی در رابطه با نحوه برگزاری برنامه‌های مناظره‌ای در دور دوم انتخابات گفت: کیفیت این برنامه‌ها باید بررسی شود چنانچه طبق آن پس از تایید نتایج از سوی شورای نگهبان ما می‌توانیم جزییات و کیفیت برنامه‌ها را بررسی نماییم.

اشتری همچنین به فرصت کم برنامه‌های مناظره در مرحله دوم اشاره کرد و گفت: در مرحله دوم برای برنامه‌های تبلیغاتی و مناظره نامزدها فرصت کمی وجود دارد ولی صدا و سیما آمادگی کامل را برای برگزاری این برنامه‌ها دارد.

قائم مقام سیما در پاسخ به این سوال که برنامه مناظره نامزدهای انتخاباتی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ گفت: اعتماد مردم پس از این برنامه‌ها نسبت به رسانه تا 80 درصد بهتر شده است و ما سعی داریم ک با استفاده از ظرفیت‌های موجود در سازمان این الگو را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر برخی برنامه‌های سیاسی با موضوعات مختلف در رسانه ملی پخش می‌شود اما برنامه‌های تولیدی همچون مناظره‌های انتخاباتی باید تحت بررسی بیشتری جهت پخش قرار بگیرند.

کد خبر 218753
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز