همشهری آنلاین: فرماندار تهران گفت: اجباری به گرفتن هر دو رای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در شعب اخذ رای وجود ندارد اما افراد می‌توانند تنها در یک شعبه نسبت به دادن رای اقدام کنند.

فرهادی

به گزارش ایسنا، عیسی فرهادی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه 12 هزار نماینده حاضر کاندیدا‌ها در شهر تهران بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراها نظارت می‌کنند، گفت: هرکس می‌تواند در یک شعبه نسبت به دادن رای اقدام کند و اجباری نیست که حتما هم به کاندیدا‌ی ریاست جمهوری و هم به کاندیدا‌ی شورای شهر رای بدهد بلکه می‌تواند هر دو را انتخاب کند یا به یکی رای بدهد اما مهم این است که اگر شناسنامه یک شخص در یک شعبه مُهر زده شد، در شعب دیگر نمی‌تواند برای دادن رای حضور پیدا کند.

فرماندار تهران درباره اینکه آغاز شمارش آرای انتخابات شوراها در شهر تهران چه زمانی خواهد بود، گفت:‌ به محض اینکه شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری به پایان برسد شمارش انتخابات شوراها آغاز خواهد شد و تلاش ما این است که این کار بدون وقفه شروع شود.

وی یادآور شد: پیش‌بینی ما این است که شمارش نتایج انتخابات شوراهای شهر سه تا پنج روز ادامه داشته باشد.

فرهادی همچنین درباره آخرین اخبار از شعب اخذ رای در کلانشهر تهران گفت: انتخابات روال طبیعی خود را طی می‌کند و همه شعبات صف گزارش شده و هیچ شعبه‌ای بدون صف نیست و این نشان از استقبال مردم دارد.

وی خاطر نشان کرد: امسال 400 شعبه نسبت به انتخابات ریاست جمهوری دوره قبل اضافه پیش‌بینی شده تا از طولانی شدن صف اخذ آرا جلوگیری شود.

فرهادی در پایان گفت:‌ 6 هزار و 800 صندوق اخذ رای در 3 هزار و 400 شعبه پذیرای آرای مردم انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر، شهر تهران است.

کد خبر 218691
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز