شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۶:۰۴
۰ نفر

گروه حوادث: مرد قوی‌هیکل که اقدام به سرقت کیف‌های دستی زنانه می‌کرد، در بازجویی‌های اولیه با اعتراف به 50 فقره سرقت گفت برای هر سرقت تنها 10 هزار تومان دستمزد می‌گرفته است.

چندی قبل در پی شکایت‌های متعدد از یک کیف قاپ قوی‌هیکل ، تیمی از کارآگاهان مبارزه با سرقت آگاهی فردیس به دستور سرگرد اسفندیاری شناسایی و دستگیری این سارق را در دستور کار خود قرار دادند.
ماموران در بازجویی از شاکیان پرونده دریافتند مرد قوی‌هیکل در حالی که ترک نشین یک موتورسیکلت بوده با هل دادن دختران و زنان جوان در حالی که آنها بر روی زمین افتاده بودند دست به سرقت کیف‌های دستی آنها زده و متواری می شده است.
با این اظهارات ماموران تصاویر چهره‌نگاری شده این سارق را در اختیار کلیه واحدهای گشت انتظامی قرار داده و درعملیاتی ضربتی ماموران توانستند مردی را که شباهت زیادی با تصویر چهره‌نگاری شده داشت در منطقه مشکین دشت شناسایی کنند.
با دستور قضایی، کارآگاهان پلیس 13 اردیبهشت این مرد را دستگیر کردند که وی در بازجویی‌های اولیه به 50 فقره سرقت از دختران و زنان جوان اعتراف کرد.
برپایه این گزارش، این متهم  نزد جعفر‌زاده- بازپرس شعبه 10 دادسرای ناحیه2 کرج- با قبول اتهام کیف قاپی گفت : مدتی قبل هنگامی که برای خرید مواد مخدر به نزد یکی از دوستانم رفته بودم با یک سارق حرفه ای به نام ا حمد آشنا شدم او که متوجه شده بود مشکلات مالی دادم به من پیشنهاد داد تا در کیف قاپی با او همدست شوم و برای هر سرقت 10 هزار تومان به من بدهد.
سرهنگ هادئی- رئیس آگاهی استان تهران- با اعلام این خبر گفت: تلاش برای دستگیری همدست این سارق  ادامه دارد.
کد خبر 21842

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز