سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۴:۴۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: غزل شیرین عشق رمانی خوشخوان از لیلا عباسعلیزاده است که زندگی پرفراز و نشیب شیرین را در 408 صفحه روایت می‌کند.

کتاب غزل شیرین عشق

شیرین پس از مرگ همسرش آرش، با دختر کوچکش غزل در تهران زندگی می‌کند تا بتواند دور از نگرانی‌ها و دخالت‌های خانواده‌ی خودش و آرش، زندگی آرامی را سپری کند. دخترش غزل در کلاس نقاشی فرهنگسرا با مردی به نام محمد آشنا می‌شود و به اصرار، از مادرش می‌خواهد او نیز محمد را ببیند. شیرین با دیدن محمد، دهانش از حیرت باز می‌ماند. او نمی‌تواند باور کند که بازی عجیب روزگار دوباره محمد را سر راه او قرار داده است.

این دیدار عجیب دوباره شیرین و محمد را به سال‌ها قبل برمی‌گردند. سال‌هایی که محمد در اوج اصرار برای ازدواج با شیرین، به‌طور ناگهانی او را در بی‌خبری رها کرده و برای همیشه از زندگی شیرین رفته‌است. محمد در این سال‌ها ازدواج نکرده است. ماجراهایی پیش می‌آید که آن دو را به هم نزدیک می‌کند و غزل در این میانه سهم بیشتری دارد.

زندگی پر فراز و نشیب شیرین از این لحظه وارد ماجرایی دیگر می‌شود که ...

از لیلا عباسعلیزاده، سال گذشته نیز مجموعه داستان به چیزی دست نزن در نشر آموت منتشر شد که توانست با استقبال منتقدان و علاقمندان به داستان روبه‌رو شود.

رمان غزل شیرین عشق یکی از سه رمان برگزیده جایزه رمان اول ماندگار است. این جایزه هر ساله به‌وسیله مجله اینترنتی ماندگار به سردبیری بهنام ناصح به رمان‌های اول نویسندگان اهدا می‌شود.

رمان غزل شیرین عشق نوشته‌ی لیلا عباسلعیزاده در 408 صفحه و به قیمت 15000 تومان توسط نشر آموت منتشرشده است.

کد خبر 218406
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز