سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۵:۰۶
۰ نفر

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بغض» گفت که برنامه‌ریزی، حلقه مفقوده در حوزه سینماست و این روند به فرایند تولید و اکران فیلم ضربه زده است.

سیدغلامرضا موسوی به ایرنا گفت: بی‌برنامگی مشکل اصلی سینما بوده و این روند آسیب‌های بسیاری به فیلمسازان زده است. وی سطح حضور بخش خصوصی در سینما را رضایت‌بخش ندانست و گفت: بیشتر تولیدات سینمایی به برخی افراد و گروه‌ها تعلق دارد و فعالیت به شکل مستقل دشوار است. تهیه‌کننده فیلم سینمایی بغض تأکید کرد: سود فیلم‌هایی که با بودجه رسمی ساخته می‌شود در زمان تولید برای تهیه‌کننده بوده و تولید این آثار معمولا به افراد خاص محول می‌شود.

به عقیده موسوی، برخی تهیه‌کنندگان نقش شرکای پنهان را داشته و با برآورد 3برابری برای تولید یک اثر سینمایی، سود خود را از تولیدات به‌دست می‌آورند. به گفته وی، فروش برای این قبیل تولیدات مهم نبوده و بسیاری از این نوع آثار در آرشیو برخی مجموعه‌ها قرار دارند. تهیه‌کننده فیلم «من مادر هستم» ادامه داد: فیلم‌هایی از این دست تماشاگران را فراری داده‌اند و این آثار گاه با رابطه اکران می‌شود. موسوی به‌وجود اختلاف میان سینماگران اشاره و بر ایجاد همدلی میان فیلمسازان از طریق مدیریت سینمایی آتی تأکید کرد.

 

کد خبر 218238

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز