همشهری آنلاین: عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت: از کی‌روش بابت انتقادهایی که شده عذر خواهی می‌کنم او دهمین مربی برتر جهان است.

عابدینی امیر

امیر عابدینی در گفت و گو با فارس، در مورد دیدار ایران و قطر اظهار داشت: از این پیروزی همه مردم ایران خوشحال شدند و باید با درایت دو بازی آینده را هم پشت سر بگذاریم و با کسب چهار امتیاز به طور مستقیم راهی جام جهانی شویم. اکنون هم شانس حضور در پلی آف را داریم و هم شانس صعود مستقیم به جام جهانی را ،بنابراین باید برای صعود مستقیم تلاش کنیم. در بازی با قطر بدون حضور اشکان دژاگه؛ یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی توانستیم پیروز شویم و این نشانگر آن است که تیم ملی شخصیت تیمی خوبی پیدا کرده است.

وی در مورد انتقادهای زیادی که به کی‌روش قبل از بازی با قطر انجام می‌شد، گفت: من بابت این مسئله و حتی انتقادهایی که خودم انجام می‌دهم عذرخواهی می‌کنم. کی‌روش در رده بندی مربیان دهم است. در این رده بندی دل بوسکه سرمربی اسپانیا در رده اول قرار دارد و همین رده بندی نشان می‌دهد که کی‌روش چه مربی بزرگی است اما نمی‌دانم چرا او هنوز نتوانسته به فوتبال ما چیزی اضافه کند. این مسئله را کارشناسان باید تحلیل کنند که چرا فوتبال ایران با حضور چنین مربی بزرگی هنوز به بضاعت‌های واقعی خود دست پیدا نکرده است. هنوز تیم ملی به شرایط آرمانی و طلایی نرسیده ولی باید به این وضعیت برسیم.

عابدینی با اشاره به شرایط بازی با قطر گفت: شاید اگر آن پنالتی که همه دنیا می‌گویند پنالتی بود و ما می‌گوییم پنالتی نبوده از سوی داور گرفته می‌شد وضعیت بازی با قطر فرق می‌کرد و ورق برمی‌گشت. با این حال باید قبول کنیم که هنوز تیم ملی در دفاع مشکل دارد و نباید مهاجم قطری به قلب دفاع ما بزند و یکباره با دروازه‌بان ما تک به تک شود.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ افزود: کی‌روش به دو دلیل باید از تیم ملی ایران خوب حفاظت کند اول مهر و محبت مردم ایران و دوم شخصیت کاری خودش، بازیکنان تیم ملی ایران در بازی با قطر نشان دادند که چه عشق و علاقه‌ای به تیم ملی ایران دارند.

کد خبر 217497
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز