همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال ایران با نمایش یک بازی منطقی و خونسرد توانست از سد قطر بگذرد و با امید بیشتری به بازی‌های آتی خود قدم بگذارد.

iran

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران که دو بازی قیلی خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی را با ناکامی از دست داده بود توانست با پیروزی یک بر صفر مقال قطر امیدش برای صعود مستقیم به جام جهانی برزیل را افزایش دهد.

کارلوس کی‌روش در این بازی اسکلت تیم‌اش را روی تیم استقلال قرار داد تا بتواند با هماهنگی خطوط دفاعی و میانی بازیکنان این تیم استراتژی خود را پیاده کند.

تیم ایران اگر چه در نیمه اول حاکم برتر بود اما در دقیقه 30 روی یک اتفاق نزدیک بود که گلی را دریافت کند. تیم ملی در نیمه دوم هم میدان‌دار بود و توانست توسط قوچان نژاد گل برتری خود را در دروازه قطر قرار دهد.

تیم ملی در این نیمه چند موقعیت گل داشت. در این نیمه شجاعی در 18 قدم تیم ملی برخوردی با بازیکن قطری داشت که مشکوک به پنالتی بود اما داور چنین نظری نداشت.

تیم ملی در این بازی با طراحی از میانه زمین به سمت دروازه حریف حرکت می‌کرد که نشانگر برنامه منطقی کی‌روش برای این بازی بود.

ایران بازی بعد خود را با لبنان در سه‌شنبه 21 خرداد در ورزشگاه آزادی انجام خواهد داد. تیم ملی بازی رفت را در بیروت به این تیم واگذار کرد اما بعد از آن در چارچوب مسابقات مقدماتی آسیا توانست لبنان را به راحتی شکست دهد.

کد خبر 217438
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز