جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۴:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: 10 نشست و هفت کارگاه آموزشی با موضوع وبلاگ‌نویسی از سوی کمیته پایگاه‌های اینترنتی و وبلاگ‌ها‌ی اولین جشنواره‌ ملی رسانه‌های دیجیتال و نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال و نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای، این نشست‌ها با حضور استادان این حوزه از جمله، دکتر صادق طباطبایی، دکتر حسام‌الدین آشنا و فرناندو ریکاردو سفیر جمهوری کوبا در ایران برگزار می‌شود.

عدالتخواهی و اینترنت، اینترنت،مقاومت و انسجام ملل آزاده، و دین در فضای اینترنت، ازجمله نشست‌های این کمیته در نخستین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال و نرم افزارهای چند رسانه‌ای، از جمله نشت‌های این همایش است.

همچنین هفت کارگاه نیز در کمیته‌ پایگاه‌های اینترنتی و وبلاگ‌ها برگزار می‌شود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به مفاهیم اولیه و ابزارهای تولید یک پایگاه اینترنتی و آموزش وبلاگ‌نویسی اشاره کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال و نرم افزارهای چند رسانه‌ای در روز یکشنبه 30 اردیبهشت، که روز وبلاگ نویسی نامگذاری شده است، علاوه بر برنامه‌های مذکور برنامه‌های ویژه‌ای از جمله همایش سراسری وبلاگ نویسان، برای علاقمندان تدارک دیده شده است.

کد خبر 21736

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز