همشهری آنلاین: آرش بدرطالعی کارگردان نمایش "پاره خط" از آغاز اجرای این نمایش همزمان با افتتاح تماشاخانه "سه نقطه" از 19 خرداد ماه خبر داد.

پوستر تئاتر

به گزارش مهر، بدرطالعی درباره اجرای این اثر نمایشی گفت: قرار است نمایش" پاره خط" را که نوشته خودم است همزمان با افتتاح تماشاخانه "سه نقطه" روی صحنه ببرم.

این نمایش اثری رئالیستی است که دو داستان را به صورت موازی روایت می‌کند. فربد فرهنگ، طاها محمدی، سحر ستوده و خودم بازیگران "پاره خط" هستیم.

وی ادامه داد: این دو داستان در ابتدا بی ارتباط و بی ربط به هم هستند اما در میانه نمایش پیوندی بینشان به وجود می‌آید.

یکی از داستان‌ها، زندگی یک زوج را نشان می‌دهد که زن نوازنده و مرد آرشیتکت است و داستان دیگر دو جوان نقاش و نویسنده را معرفی می‌کند.

شیوه اجرایی این نمایش از لحاظ ساختمان اجرایی رئالیستی است اما در فرم روایت گاهی به جریان سیال ذهن و موقعیتی فراواقعی نزدیک می‌شویم.

وی درباره اجرا در تماشاخانه تازه‌تاسیس "سه نقطه" توضیح داد: مدرسه تئاتر "سه نقطه" پیش از این در خیابان سی تیر بود اما به تازگی مجوز تاسیس تماشاخانه هم دریافت کرده و به میدان ولیعصر منتقل شده است.

ما از اردیبهشت ماه در پلاتوهای این مدرسه تمرین می‌کردیم و از آنجاکه تماشاخانه "سه نقطه" به نسبت مجهز است و از لحاظ نوری امکانات مناسبی دارد، تصمیم گرفتیم در آنجا اجرا برویم.

تماشاخانه "سه نقطه" به شکل بلک باکس طراحی شده و افتتاحیه آن هم 18 خرداد ماه و یک روز قبل از آغاز اجرای ما خواهد بود.

مدرسه تئاتر و تماشاخانه "سه نقطه" در میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، بعد از خیابان فلسطین، خیابان کبکانیان، نبش خیابان مرتضی زاده واقع است.

کد خبر 217092
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز