دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایش «شام با دوستان» با کارگردانی آیدا کیخایی در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

نمایش

به گزارش همشهری آنلاین، نمایش «شام با دوستان» نوشته مارتین مک‌دونا به کارگردانی آیدا کیخایی ساعت 18:30 به روی صحنه می‌رود.

نمایشنامه «شام با دوستان» چهار شخصیت دارد که نقش‌ها را نیکی کریمی، امیر رضا دلاوری، بهناز جعفری و احمد ساعتچیان ایفا می‌کنند.

زنگ افتتاح این نمایش دوشنبه 6 خرداد با حضور هنرمندان و پیشکسوتان عرصه نمایش در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر به صدا درمی‌آید.

داستان این نمایش درباره دو زوج است که سال ها با هم دوست هستند و یکی از این زوج ها به مشکلی برمی‌خورند که در طی نمایش عکس العمل ها و برخوردهای آنان را با این مشکل می‌بینیم.

نمایش «مرد بالشی» دیگر اثر این گروه که کار مشترک محمد یعقوبی و آیدا کیخایی است، ساعت 20:30 در همین سالن اجرا می‌شود.

تاکنون بزرگانی چون زنده‌یاد حمید سمندریان، استاد عزت الله انتظامی، علی نصیریان، جمشید مشایخی، دکتر علی رفیعی، هما روستا، فرهاد ناظر زاده کرمانی، شهلا ریاحی، اسماعیل شنگله، حمیدرضا افشار، ولی‌الله شیراندامی، پرویز پورحسینی، هادی مرزبان، منیژه محامدی، مجید جعفری، داریوش مودبیان و ... زنگ آیین آغازین بسیاری از نمایش‌ها را در تماشاخانه ایرانشهر به صدا درآورده‌اند.

علاقمندان برای تماشای نمایش یاد شده می‌توانند به سایت مجموعه تماشاخانه ایرانشهر به نشانی اینترنتی www.tamashakhaneh.ir مراجعه کنند و نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 88814115، 88814116، 88814125، 88814126 تماس بگیرند.

 

کد خبر 216070
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز