همشهری آنلاین: معاون سازمان خصوصی سازی با اعلام اینکه کارگران ساختمانی تا 15 اردیبهشت برای تکمیل فرم سهام عدالت فرصت داشتند ، گفت: با تکمیل این مرحله در مجموع 50 میلیون نفر مشمول سهام عدالت می شوند و این طرح نهایی و کامل خواهد شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، حسن محمد تبار در مصاحبه با رادیو اقتصاد گفت: توزیع سهام عدالت کارگران ساختمانی از شهریور پارسال آغاز شده است و حدود سه میلیون و 200 هزار نفر از کارگران فصلی برآورد شده اند که پس از پایش اطلاعات و بررسی و همپوشانی بخشی از کارگران ،درنهایت دو میلیون و 329 هزار و 300 هزار نفر کارگر ساختمانی برای دریافت سهام عدالت شناسایی شدند.

وی افزود: با پایان این مرحله از توزیع سهام عدالت و همچنین نتایج 18 مرحله گذشته، طرح واگذاری سهام عدالت هم به مرحله اتمام می رسد.

معاون سازمان خصوصی سازی گفت : از سال 85 تاکنون 41 میلیون و 920 هزارنفر مشمول دریافت سهام عدالت شدند که با تکمیل کارگران ساختمانی (حدود 8 میلیون نفر با اعضای خانواده ها) به 50 میلیون نفر می‌رسد و حدود 65 درصد از جمعیت کشور مشمول نهایی دریافت سهام عدالت می‌شوند.

وی افزود: از 62 شرکتی که سهام آنها برای طرح سهام عدالت واگذار شده است 33 شرکت در بورس حضور دارد و از بهترین های بنگاههای اقتصادی محسوب می شود که هلدینگ خلیج فارس یکی از این شرکتهاست.

محمد تبار گفت : پس از این مرحله دیگر برای طرح توزیع سهام عدالت نام نویسی نخواهد شد و این طرح پایان خواهد یافت.

وی با بیان اینکه ارزش این سهام متناسب با رشد شاخص های بورس افزایش می یابد و اقساط آنها از طریق سود سهام پرداخت می شود ، گفت: تاکنون بخشی از قیمت سهام از این طریق پرداخت شده است و پس از تکمیل طرح در خصوص حضور این سهام در بورس یا فرابورس و خرید و فروش آن تصمیم گیری خواهد شد

کد خبر 216743

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز