چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۸:۲۷
۰ نفر

گروه سیاسی: سخنگوی دولت تأکید کرد: موضع جمهوری اسلامی‌ایران در خصوص تعلیق تغییرنکرده است و برگشت‌پذیر نیست.

به گزارش ایرنا؛ غلامحسین الهام در نشست هفتگی خود با خبرنگاران افزود: بحث تعلیق از دستور کار خارج شده است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: مذاکره در مسایل مورد توافق طرفین بدون پیش شرط قابل پیگیری خواهد بود.

سخنگوی دولت در خصوص آزادی دیپلمات‌های ایرانی ربوده شده در عراق نیز گفت: روند آزادی آنها در حال پیگیری است و به آزادی آنها بسیار خوشبین و امیدوار هستیم.

سخنگوی دولت،عملکرد وزیر آموزش و پرورش را موفق ارزیابی کرد و گفت: نگاه دولت به آموزش و پرورش مثبت است و از محمود فرشیدی دفاع خواهد کرد و اظهارات کسانی که می‌گویند رئیس جمهوری با استیضاح وی موافق است، بی‌اساس و تبلیغات برای پیگیری هدفی  خاص است.

الهام با توجه به آغاز فصل نقل و انتقالات در حوزه مسکن و پاسخ به این سئوال که وعده دولت مبنی بر اقدام انقلابی در حوزه مسکن چه شد،گفت: مسئله مسکن موضوعی نیست که به صورت کالاهای دیگر، یک شبه و انقلابی بتوان آن را حل کرد.

وی با بیان اینکه حوزه مسکن به سرمایه گذاری و سیاستگذاری تاثیرگذار نیاز دارد، افزود: برنامه‌ریزی که دولت از ابتدا در این حوزه داشته، مبنی بر حمایت از انبوه سازی و حمایت از مسکن ارزان و زمین‌های اجاره ای بلندمدت و حذف قیمت زمین امروز تاثیرش را بر بازار مسکن گذاشته است و موج التهاب در حال آرام‌شدن است.

الهام با بیان اینکه انقلاب مسکن با تولید مسکن پیش می‌رود، گفت: این روند مثبت آرام مشکل مسکن را حل خواهد کرد و روز به روز بهتر خواهد شد.

وی در عین حال تاکید کرد: فشارهای جانبی که به صورت غیر عادی وارد می‌شود، باید حذف و کنترل شود که در حال انجام این کار هستیم.

کد خبر 21650

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز