همشهری آنلاین: سخنگوی شهرداری تهران تأکید کرد معاونان شهردار هیچ کدامشان در ستاد انتخاباتی نیستند البته امکان دارد افرادی در شهرداری بخواهند در ستادها باشند که آنها باید یا مرخصی بگیرند و یا در خارج از ساعت اداری در این قسمت‌ها فعالیت کنند.

فارس نوشت: سیدمحمدهادی ایازی به مرخصی 20 روزه محمد‌باقر قالیباف از شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: تمامی کارها به معاونان شهردار واگذار شده و در غیاب وی آنها کارها را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه جلسات شورای شهرداران و معاونین به صورت مستمر در حال برگزاری است، گفت: کارهای عمرانی و خدماتی در شهرداری به جد پیگیری می‌شود.

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به اینکه نه تنها در اداره شهر هیچ وقفه‌ای ایجاد نشده است، گفت: همکاران با اهتمام بیشتری شهر را اداره می‌کنند.

ایازی با تاکید بر اینکه در حوزه فرهنگی و اجتماعی اقدامات خوبی در حال انجام است، گفت: در آستانه برگزاری سالگرد ارتحال حضرت امام هستیم جلساتی در این زمینه برگزار شده و کارها به خوبی در حال انجام است.

وی به انجام پروژه‌های عمرانی در شهر اشاره کرد و گفت: پروژه‌های ریز و درشت در حال انجام است و هیچ وقفه‌ای در کارها ایجاد نشده است.

علت عدم حضور قالیباف در افتتاح پروژه‌ها

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به اینکه قالیباف از پروژه‌های شهرداری که به بهره‌برداری می‌رسد استفاده ابزاری نمی‌کند گفت: به عنوان مثال در افتتاحیه بزرگراه امام‌علی(ع) ،پروژه تولید برق از زباله، افتتاح بوستان نهج‌البلاغه حضور نیافت تا مبادا شائبه انتخاباتی داشته باشند.

وی تأکید کرد که معاونین شهردار هیچ کدامشان در ستاد انتخاباتی نیستند البته امکان دارد افرادی در شهرداری بخواهند در ستادها باشند که آنها باید یا مرخصی یا در خارج از ساعت اداری در این قسمت‌ها فعالیت کنند.

ایازی همچنین به بحث تبلیغات محیطی در شهر اشاره کرد و گفت: سازه‌های تبلیغی زده شده اما توصیه می‌کنیم که کاندیداهای ریاست‌جمهوری بیشتر از رسانه ملی برای تبلیغات کنند.

وی تأکید کرد: افرادی که برای انتخابات شورای شهر شرکت می‌کنند چون امکان استفاده از رسانه ملی را ندارند بیشتر از تبلیغات محیطی استفاده می‌کنند.

کد خبر 216150
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز