یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: برگزیدگان ششمین کارگاه نقاشی (ورک شاپ) سالروز آزادسازی خرمشهر شنبه چهارم خردادماه در فضای باز موزه هنرهای معاصر تهران معرفی شدند.

به گزارش همشهری آنلاین، در پایان ششمین کارگاه نقاشی ششمین کارگاه نقاشی سالروز آزادسازی خرمشهر برگزیدگان از میان 55 هنرمند شرکت کننده معرفی شدند و با حضور اصغر امیرنیا مدیر کل هنرهای تجسمی و داوران کارگاه جوایز برگزیدگان اهدا شد.

در این کارگاه پروانه کارخانه، عبدالمجید فراهانی، رسول نجاری، رضا منجزی و محمد مهدی انصاری به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

مدیر کل هنرهای تجسمی در مراسم پایانی این کارگاه گفت: حماسه خرمشهر یک حماسه تاریخی است و هنرمندان با تولید اثر درباره مقاومت و ایستادگی خرمشهر این حماسه را ماندگار می‌کنند و یاد حماسه دفاع مقدس را زنده نگه می‌دارند.

حمید شاه آبادی؛ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از این کارگاه گفت: این کارگاه نشان می‌دهد که موضوع فتح خرمشهر همچنان برای جامعه هنری ما موضوعی جدی است.

فتح خرمشهر یک موضوع زمینی نیست بلکه امری اعتقادی است که امروز توسط این هنرمندان جوان و فرزندان شهدا به تصویر کشیده می‌شود.

کد خبر 215887
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز