رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: داوطلبان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org و وارد کردن اطلاعات ثبت نامی، نسبت به مشاهده و پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر اقبالی روز یکشنبه با اعلام این مطلب در نشست خبری با بیان اینکه امکان دریافت کارت آزمون کارشناسی ارشد تا یک ساعت قبل از شروع آزمون داوطلبان امکانپذیر است، گفت: داوطلبان در صورت مشاهده مغایرت در مندرجات کارت ورود به جلسه خود لازم است، از روز دوشنبه تا چهارشنبه به باجه های رفع نقص مستقر در واحدهای دانشگاهی مجری این آزمون مراجعه کنند.

وی ادامه داد: باجه رفع نقص کارت آزمون کارشناسی ارشد در حوزه تهران برای داوطلبان مرد در واحد علوم و تحقیقات و برای دوطلبان زن در دانشکده مدیریت و حسابداری واحد تهران جنوب استقرار خواهند یافت.

اقبالی افزود: با توجه به افزایش ۵۰ درصدی تعداد رشته محل های آزمون کارشناسی ارشد امسال، ظرفیت پذیرش دانشجو نیز به حدود ۷۰ هزار نفر افزایش یافته است.

وی یادآور شد: تعداد انتخاب‌های داوطلبان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امسال برای اولین بار از یک مورد به ۲۰ مورد افزایش یافت و بنابراین داوطلبان دقت داشته باشند که رشته محل انتخابی اول آنها لزوما حوزه امتحانی داوطلب نخواهد بود و در محلی که هنگام ثبت نام تعیین کرده اند، امتحان خواهند داد.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد به رقابت بیش از ۶۰۰ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد امسال این دانشگاه اشاره کرد و گفت: ۵۷ درصد داوطلبان ابن آزمون را مردان و ۴۳ درصد را زنان تشکیل می دهند.

به گفته وی، سه رشته شامل مجموعه حقوق، حسابداری و مهندسی عمران بیشترین داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۲ دانشگاه آزاد را به خود اختصاص داده اند.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۲ دانشگاه آزاد در روزهای ۹، ۱۰ و ۱۱ خرداد ماه در ۲۶ حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار می شود.

کد خبر 215885
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز