همشهری آنلاین: دبیر اجرایی همایش بین المللی اندیشه‌های فلسفی استاد شهید مطهری ضمن گفتگویی از آخرین مراحل اجرایی این همایش سخن گفت.

به گزارش خبرگزارری مهر، ابراهیم علی پور، دبیر اجرایی همایش بین المللی اندیشه‌های فلسفی استاد شهید مطهری ضمن گفتگویی از آخرین مراحل اجرایی این همایش سخن گفت.

وی در این گفتگو بیان داشت: علیرغم پایان یافتن مهلت ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه این همایش، امکان ارسال چکیده های جدید همراه با اصل مقالات وجود دارد.با توجه به اتمام مهلت ارسال چکیدها، چکیده مقاله ها بررسی نخواهد شد.

علی پور اضافه کرد: کمیته علمی همایش کلیه چکیده های را مورد بررسی قرار داده است و نتایج این بررسی ها را به صاحبان آنها ارسال کرده است. اما اگر فردی باشد که از نتیجه این بررسی اطلاع نیافته باشد، می تواند با دبیرخانه این همایش تماس برقرار نماید.

دبیر اجرایی همایش بین المللی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در خصوص مهلت ارسال مقالات هم گفت: اوایل تیرماه آخرین مهلت ارسال مقالات است و از صاحبان چکیده مقالات تأیید شده درخواست می شود تا این زمان، نسبت به ارسال مقالات خود اقدام نمایند.

وی در پایان به تغییر شماره تلفن‌های دبیرخانه همایش در قم اشاره کرد و افزود: با تغییر کد استان قم از 0251 به 025 و نیز افزوده شدن عدد 3 به ابتدای شماره های شهر قم، تلفن دبیرخانه همایش بین المللی اندیشه های فلسفی شهید مطهری به 32935870 -025 تغییر پیدا کرده است. همچنین با توجه به این تغییرات، شماره نمابر دبیرخانه نیز 32935691-025 شده است.

همایش بین المللی اندیشه های فلسفی شهید مطهری، آبان ماه سال 1392 و همزمان با شصتمین سالروز انتشار کتاب اصول فلسفه و روش رئالیسم برگزار خواهد شد.

کد خبر 215738
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز