چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۰۷:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: روزنامه‌های ایرلندی شادی مردم از تشکیل دولت صلح را تیتر یک کرده‌اند و در کنیا مردم عزادار هستند؛ دنیا پر از سوژه‌ برای روزنامه‌‌هاست.

دیلی رکورد


خبر یک این روزنامه انگلیسی به بازی‌های ورزشی کشورهای مشترک‌المنافع که قرار است سال 2014 در انگلیس برگزار شود اختصاص داده شده است.

 دیلی رکور در خبری اختصاصی از ساخت یک ورزشگاه بزرگ در همپتون خبر داده است. دیلی رکورد در نیم‌تای پایین صفحه هم دادگاه یک کشیش را که به جرم داشتن روابط نامشروع و مصرف مشروبات الکلی بازداشت شده است پرداخته است و تیتر زده: شرم نهایی

آیریش ایندیپندنت


روزنامه‌ ایرلندی آیریش ایندیپندنت تیتر یک خود را به صلحی که بالاخره در ایرلند برقرار شد اختصاص داده است. طرف‌های درگیر در ایرلند بالاخره بر سر تشکیل یک دولت مشترک به توافق رسیدند و حاکمیت وزاری ایرلندی بر این کشور پایان داده شد. آیریش ایندیپندنت در این مورد نوشته است: دشمنان قدیمی نیروهای خود را به اشتراک می‌گذارند؛ همه خوشحال‌اند

جزئیات بیشتر از این خبر را اینجا بخوانید.

تورنتو استار


تورنتو استار یک موضوع زیست محیطی را تیتر یک خود کرده است. این روزنامه با تیتر "هدف‌گیری کیسه‌های پلاستیکی" از طرحی خبر داده است که در آن از شهروندان اونتاریو خواسته شده است که به صورت داوطلبانه از کیسه‌های پلاستیکی استفاده نکنند.

 این کیسه‌ها که در سراسر جهان به صورت گسترده مصرف می‌شود به سختی تجزیه می‌شوند و یکی از منابع اصلی آلوده کننده زمین به شمار می‌روند. دولت اونتریو می‌خواهد تا 5 سال آینده مصرف این کیسه‌ها را به نصف برساند.

دیلی نیشن

"ملتی می‌گرید" این تیتری است که دیلی نیشن برای خبر پیدا شدن لاشه هوپیمای سقوط کرده کنایی انتخاب کرده است و تمام صفحه یک خود را به آن اختصاص داده است. اجساد قربانیان حادثه یک به یک از زیر لاشه هواپیما بیرون کشیده می‌شود و مردم هر روز اسامی جدیدی را می‌بینند. رییس جمهور دوشنبه را روز عزای ملی اعلام کرده است و تمام مردم کنیا منتظر کشف جنازه بعدی هستند.

کد خبر 21567

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز