بندرعباس: نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، خمیر، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی، نسبت به اعلام آمار غیرواقعی در افتتاح آبرسانی به 100روستای هرمزگان در سفر اخیر رئیس‌جمهور به استان هرمزگان انتقاد کرد.

انتقاد نماینده بندرعباس از  آمار غیرواقعی و افتتاح‌های نمادین در سفر استانی

 منصور آرامی در گفت‌وگو با مهر بیان داشت: مسئولان در ارائه آمار و ارقام به دقت عمل کنند. اعلام اینگونه آمارها مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی بدبین می‌کند. آرامی با بیان اینکه اعلام آمارهای غیرواقعی از سوی دولت جای تأمل دارد، اظهارداشت: همچنین اعلام کرده‌اند که 290کیلومتر از بزرگراه بندرعباس- سیرجان افتتاح شده است.‌

سال های 85- 84که عملیات اجرایی پروژه آغاز شد قطعه قطعه مورد بهره‌برداری قرار گرفته که متأسفانه این قطعات چندین بار توسط رئیس‌جمهور و وزرای دولت مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌است. وی با اظهار اینکه بزرگراه بندرعباس - سیرجان 290کیلومتر است اما آمارها و افتتاحیه‌ها معادل 5هزار کیلومتر افتتاح بوده‌است، تصریح کرد: همچنان این بزرگراه نیمه تمام است و تکمیل نشده است. وی خاطرنشان کرد: چند‌ماه است که از افتتاح فاز دوم طرح توسعه و افزایش ظرفیت کانتینری بندر شهید رجایی می‌گذرد ولی به‌دلیل مشکلات زیرساختی و نبود تجهیزات همچنان غیرفعال است.

کد خبر 215360

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز