پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: گروه قمر به سرپرستی نوید دهقان و خوانندگی حمیدرضا نوربخش مهرماه سال جاری در سالن همایش‌های برج میلاد به اجرای برنامه می‌پردازد.

ghamar

حمید بهروزی نیا، نوازنده تار و سه تار در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری کنسرتی در تهران به همراه گروه قمر هستیم که این کنسرت مهرماه در برج میلاد و در دوسانس برگزار می‌شود.

این نوازنده در ادامه با اشاره به اینکه این کنسرت شامل دو بخش است، تاکید کرد: قطعاتی که در این کنسرت اجرا می شود در دستگاه همایون، ماهور و آواز اصفهان است، همچنین نام بعضی از قطعات مهر تو، تماشاگه پاییز، دریغ، نیلوفر مرداب است.

بهروزی نیا در ادامه درباره اعضا و نوازندگان این گروه گفت: در این کنسرت حمیدرضا نوربخش (خواننده)، نوید دهقان (سرپرست گروه/کمانچه)، شهریار نظری (دف)، شاهین صفایی (بم تار)، امین گلستانی (عود)، بهزاد رواقی (تار)، علیرضا گرانفر (سنتور)، نسیم اربابی (کمانچه)، نیلوفر شهبازی (کمانچه آلتو)، مهزاد خردمند (کمانچه آلتو)، حسین محمد حسینی (نی)، فرهاد صفری (تنبک) از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.همچنین من به عنوان نوازنده تار با این گروه همکاری می کنم.

 

کد خبر 214485
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز