همشهری آنلاین: رئیس ستاد انتخاباتی ائتلاف ۱+۲با رد شایعات مبنی بر کنار رفتن ائتلاف به نفع سعید جلیلی، تأکید کرد: تا این لحظه در شورای ائتلاف هیچ تصمیمی برای کنار رفتن به نفع فردی خارج از ائتلاف اتخاذ نشده است.

حسین مظفر در خصوص آخرین وضعیت ائتلاف ۱+۲ گفت: ائتلاف پیشرفت همچنان زنده و پویا برقرار و بر میثاق اولیه خود استوار است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: هیچ تغییری در تصمیم گیری ائتلاف ۱+۲ برای انتخاب فرد واحد تا کنون به وجود نیامده است.

مظفر همچنین تصریح کرد: اظهار نظرهایی که توسط برخی افراد در رسانه‌ها می‌شود، براساس برداشت‌های شخصی و مبتنی بر حدس و گمان‌ها است.

وی ادامه داد: تصمیم نهایی بر انتخاب فرد بعد از تأیید صلاحیت نامزدها در نشست شورای ائتلاف اتخاذ می‌شود.

مظفر همچنین تأکید کرد: خروجی ائتلاف پیشرفت به نوعی خواهد بود که در عین داشتن معیارهای مقبولیت، مشروعیت و کارآمدی، نظر جامعتین نیز با آن مخالف نباشد.

وی به خانه ملت گفت: قطعاً با توجه به جلساتی که پیش از این با برخی از حضرات آقایان بوده است، جامعتین با هیچ یک از نامزدهای ائتلاف پیشرفت مخالف نیستند.

رئیس ستاد انتخاباتی ائتلاف ۱+۲ با رد شایعات مبنی بر کنار رفتن ائتلاف به نفع سعید جلیلی تأکید کرد: تا این لحظه در شورای ائتلاف پیشرفت هیچ تصمیمی بر کنار رفتن اعضای ائتلاف به نفع فرد خارج از ائتلاف گرفته نشده است.

مهر نیز در گفتگویی با مظفر در این زمینه نوشت: رئیس ستاد انتخابات ائتلاف برای پیشرفت با تاکید براینکه اعضای ائتلاف به نفع جلیلی کنار نمی روند، گفت: حکمیت جامعتین به تنهایی ملاک انتخاب گزینه نهائی ائتلاف برای پیشرفت نیست.

حسین مظفر در واکنش به برخی شایعات مبنی براینکه اعضای ائتلاف برای پیشرفت به نفع سعید جلیلی از صحنه انتخابات کناره گیری می کنند، اظهارداشت: تا این لحظه در شورای ائتلاف پیشرفت هیچ تصمیمی مبنی بر کنار رفتن اعضای ائتلاف به نفع فرد خارج از ائتلاف گرفته نشده است.

وی با تاکید براینکه اعضای ائتلاف برای پیشرفت شایستگانی ولایی، دین مدار، متدین و انقلابی هستند، یادآور شد: ملاک اصلی ائتلاف برای انتخاب کاندیدا، فرد شایسته و اصلحی است که قدرت جذب آراء مردمی را نیز داشته باشد و بتواند در برابر آرایش جدید نامزدها به پیروزی برسد.

رئیس ستاد انتخابات ائتلاف برای پیشرفت، درباره تاریخ نهائی شدن کاندیدای ائتلاف گفت: تصمیم نهایی بر انتخاب گزینه نهائی بعد از تأیید صلاحیت نامزدها در نشست شورای ائتلاف اتخاذ می‌شود.

وی با بان اینکه ملاک اصلی ائتلاف برای انتخاب گزینه نهائی قدرت جذب آراء مردمی است، گفت: گزینه نهائی باید بتواند در برابر آرایش جدید نامزدها به پیروزی برسد؛ بنابراین گزینه ائتلاف علاوه بر این که واجد صلاحیت است، کارآمدی و مقبولیت را نیز باید جزء صفات خود داشته باشد.

مظفر، همچنین در پاسخ به این سوال که اگر جامعتین آنچنان که سالک عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت اعلام کرده است در روزهای آینده گزینه مورد نظر خود را برای انتخابات معرفی کند، ائتلاف برای پیشرفت از آن کاندیدا حمایت خواهد کرد، خاطرنشان کرد: تنها حکمیت جامعتین برای انتخاب گزینه نهائی ملاک نیست و نظر نهائی اعضای ائتلاف این است که با گزینه‌ای که جامعیتن انتخاب می‌کند، مخالفت نداشته باشند.

کد خبر 213968
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز