همشهری آنلاین: تیم کشتی آزاد ایران برای حضور در دیدار سه جانبه با عنوان حفظ کشتی در المپیک بامداد یکشنبه(22 اردیبهشت) راهی آمریکا خواهد شد.

غلامرضا محمدی مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در گفتگو با خبرنگار ایسنا در این رقابت‌ها از اهمیت فنی بالایی برخوردار است و دوم اینکه برای تحقق شعار حفظ کشتی در المپیک در این مسابقات حضور پیدا می‌کنیم و مطمئنا حضور تیم ایران گام مثبتی برای حفظ کشتی در المپیک خواهد بود.

مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران تصریح کرد: حضور در این پیکارها برای ما بسیار جدی است چرا که کشتی گرفتن با آمریکایی‌ها در خاک خودشان تفاوت بسیار زیادی با رویارویی با آنان در کشورهای دیگر دارد ضمن اینکه یک میدان تدارکاتی خوب و مفیدی برای ما خواهد بود که بچه‌های ملی پوش ما می‌توانند تجربیات فراوانی را بدست آورند. کادر فنی از روز 14 فروردین ماه برای حضوری موفق در این مسابقات اردوی خود را برپا کرد و خوشبختانه تمرینات بسیار خوب وسازنده‌ای را پشت سر گذاشتیم.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: حضور ایران در این مسابقات اتفاق بسیار خوبی است که البته مسئولان کشتی آمریکا خواستار این موضوع بوده‌اند و تمامی هزینه‌های حضور تیم ملی ایران را تقبل کرده‌اند. ضمن اینکه ما تمامی المپیکی‌های خود را بجز صادق گودرزی و رضا یزدانی را در این مسابقات به همراه داریم.

 تیم کشتی آزاد ایران برای حضور در رقابت‌های نمادین حفظ کشتی در المپیک راس ساعت 5 بامداد روز یکشنبه از طریق دبی راهی نیویورک آمریکا می‌شود.

کد خبر 213454
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز