همشهری آنلاین: جانشین سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی: کارت‌های پایان خدمت مربوط به منقضیان سال 70 به بعد، از اول خرداد امسال تعویض خواهد شد.

ابراهیم کریمی

سردار سرتیپ ابراهیم کریمی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: تعویض کارت های پایان خدمت از مهر سال گذشته آغاز شد که در آن منقضیان سالهای 85 به بعد فرصت داشتند تا پایان سال 91 برای تعویض کارت های خود اقدام کنند.

وی گفت: مراجعات خوبی به دفاتر پلیس+ 10 شد و مراجعه متقاضیان سال 85 تقریبا به پایان رسیده است.

سردار کریمی افزود: بر اساس تصمیم گرفته شده از یکم خرداد امسال کارت های مربوط به منقضیان سال 70 به بعد را تعویض خواهیم کرد و افراد تا پایان سال فرصت دارند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه کارت های مربوط به سال 85 به بعد از یکم تیر امسال از درجه اعتبار ساقط است، گفت: بعد از این تاریخ، با این کارت ها نمی توان کارهای اداری انجام داد.

سردار کریمی در خصوص کارت های معافیت نیز افزود: این کارت ها همچنان در حال تعویض است و تا پایان امسال افرادی که از زمان بندی اعلام شده استفاده نکرده اند می توانند برای تعویض اقدام کنند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: افرادی که کارت های پایان خدمت و معافیت آنان مربوط به 30 سال قبل است، ضرورتی برای تعویض کارت هایشان ندارند و تعویض برای آنها اختیاری است.

سردار کریمی با اشاره به اینکه مدرک تحصیلی، فتوکپی شناسنامه به همراه اصل آن و یک قطعه عکس از جمله مدارک لازم برای تعویض کارت های پایان خدمت و معافیت است، افزود: کسانی که دارای کارت معافیت هستند کمتر از یکماه کارت هوشمند آنان صادر و به منازل تحویل می شود.

وی گفت: زمان صدور کارت پایان خدمت کسانی که نیاز به استعلام داشته باشند، دو ماه و در غیر این صورت یک ماه طول می کشد.

کد خبر 213123
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز