وکیل یکی از قربانیان کهریزک گفت: در جلسه امروز مدیرکل سازمان زندانهای استان تهران به عنوان مطلع و چهار بازداشتی کهریزک به عنوان شاهد در دادگاه حاضر شدند.

دادگاه کهریزک

محمد صالح نیکبخت پس از خروج از دادگاه در جمع خبرنگاران گفت: آقای مرتضوی اعلام کرده است اگر شاکیان و وکلای آنها در جمع خبرنگاران صحبت کند من هم با رسانه ها مصاحبه خواهم کرد. به همین خاطر ما نمی توانیم در باره جزئیات دادگاه صحبت کنیم.

وی افزود: در جلسه امروز چهارنفر از بازداشتی های کهریزک به عنوان شاهد،شهادت داده و مدیرکل سازمان زندانهای استان تهران به عنوان مطلع در دادگاه حاضر شد.

نیکبخت افزود: در جلسه بعد نوبت به دفاع ما می رسد و پس از ان به احتمال قوی اخرین دفاعیات متهمان اخذ می شود.

وی با اشاره به اینکه همه متهمان به جز مرتضوی وکیل دارند، گفت: آقای مرتضوی همچنان فکر می کند دادستان است و بیشترین وقت دفاع را از دادگاه می گیرد.

وکیل خانواده جوادی فر در خصوص جلسه بعدی دادگاه گفت: جلسه بعدی دادگاه روز دوشنبه 23 اردیبهشت برگزار می شود.

سعید مرتضوی بدون حضور در جمع خبرنگاران دادگاه را ترک کرد.

تسنیم هم نوشت: صالح نیک بخت گفت: در جلسه امروز ۴ نفر از بازداشت شدگان کهریزک به دادگاه آمده و اظهارات خود را بیان کردند همچنین مرتضوی گفته است اگر کسی از طرفین پرونده صحبت کند من هم صحبت می‌کنم.

وکیل مدافع خانواده جوادی فر بعد از خروج از دادگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه امروز به پایان رسید و قاضی روز 23 اردیبهشت را برای ادامه رسیدگی به پرونده تعیین کرده است.

وی بابیان اینکه قصد صحبت کردن درباره پرونده را ندارم، افزود: مرتضوی گفته است اگر کسی از طرفین پرونده صحبت کند من هم صحبت میکنم.

صالح نیک بخت گفت: در جلسه امروز 4 نفر از بازداشت شدگان کهریزک به دادگاه آمده و اظهارات خود را بیان کردند همچنین آقای سلیمانی مدیر کل زندان‌های استان تهران به عنوان مطلع در دادگاه حاضر شد و توضیحاتی را ارائه کرد.

وی در پایان با بیان اینکه مرتضوی همچنان خود را دادستان تهران می‌داند، افزود: مرتضوی بیشترین اظهارات را داشته و گویا تلاش می‌کند دستور دهد که چه کسی حرف بزند و چه کسی حرف نزند.

صالح نیک بخت گفت: دادگاه هنوز از هیچ یک از متهمان آخرین دفاع را اخذ نکرده است.

کد خبر 212984
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز