همشهری آنلاین: رئیس شورای رقابت از پذیرش کلی دستورالعمل قیمت گذاری خودرو از سوی مدیران شرکت‌های خودروساز در جلسه 10 اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: خودروسازان نسبت به برخی از متغیرها صبحت‌هایی داشتند که قرار شد به شورای رقابت اعلام کنند.

تسنیم نوشت: جمشید پژویان در مورد مسائلی که در جلسه عصر 10 اردیبهشت ماه شورای رقابت با مدیران شرکت‌های خودروساز برگزار شد، اظهار داشت:‌ در این جلسه به توضیح و توجیه دستورالعمل قیمت خودرو به منظور "تفهیم این مسئله به طور کلی" در جلسه پرداخته شد و بطور کلی صراحتاً خودروسازان اعلام کردند این دستورالعمل را قبول دارند.

وی ادامه داد: خودروسازان تنها نسبت به برخی از متغیرها صحبت‌هایی داشتند که به آنها گفته شد مسائلی که برای آنها در این مورد مورد سوال است را مطرح کنند تا اگر قابل بررسی بود اقدامات لازم را انجام دهیم.

رئیس شورای رقابت با بیان اینکه به طور قطع مدیران خودروسازان اعلام کردند این دستورالعمل علمی و معقول است، در پاسخ به این سوال که آیا قرار است جلسه دیگری با خودروسازان داشته باشند گفت: این مسئله بستگی به شرایط دارد و اگر نکاتی که مدنظر خودروسازان است توسط نامه به شورا ارائه شود و نیاز به برگزاری جلسه باشد این کار را انجام خواهیم داد.

کد خبر 211950
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز